Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی قلی زاده وینگر ایرانی شارلوا به همراه همسرش یاسمن فرمانی بازیکن تیم بانوان شارلوا و تیم ملی، مهمان برنامه فوتبال ۱۲۰ بودند. قلی زاده در ابتدای صحبت هایش و درخصوص عملکرد خوبش طی هفته های گذشته گفت: اول باید این را بگویم که عملکرد لژیونرهای ایرانی در اروپا خوب شده است. در مورد گل هایی که به ثمر رسانده ام، بیشتر دوست دارم از پشت محوطه جریمه گل بزنم چون احساس می کنم این کار را خوب انجام می دهم و امیدوارم بتوانم گل های بیشتری بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی سولو گل را بیشتر دوست دارم بخاطر اینکه هیجان و حال و هوای دیگری دارد. اما در کل فرقی ندارد و مهم گل زدن است.

وی در مورد اینکه در زدن این نوع شوت ها الگوی خاصی دارد یا نه، پاسخ داد: آرین روبن الگوی خوبی است. با اینکه همه می دانستند او می خواهد چکار کند ولی کارش را می کرد. فکر می کنم بهترینشان مسی است که الگوی خودم است. من ضرباتش را نگاه می کنم و او را دنبال می کنم. خیلی دقت می کنم و نگاه می کنم که مسی لحظه آخر چه تصمیمی می گیرد و توپ را به کجا می زند و الگوی من در این زمینه لیونل مسی است.

بازیکن ایرانی شارلوا در مورد تأثیرات عملکرد خوب و موثرش در هفته های اخیر نیز گفت: فکر نمی کنم به قله و اوج عملکردم رسیده باشم. یک سری انگیزه ها هست از جمله تیم ملی که باید در باشگاه هایمان خوب باشیم تا در تیم ملی بازی کنیم. ۴ هفته گذشته برای من خیلی خوب بود، ۴ گل زدم و یک پاس گل دادم. درست است که کامل بازی نمی کنم ولی مهم این است که کارم را در زمین انجام دهم. امیدوارم این هفته نیز این عملکرد را ادامه دهم. ولی انگیزه های زیادی مانند رسیدن به جام جهانی یا ترانسفر شدن باعث این اتفاقات شده است.

وی در مورد اینکه با وجود پیشنهادات مختلف از جمله کشور فرانسه چرا قراردادش را با شارلوا تمدید کرده و آیا برنامه ای برای ماندن در شارلوا دارد یا خیر، گفت: من برنامه ای برای ماندن ندارم و پیش از این تا سال ۲۰۲۴ قرارداد داشتم. امسال یکی از بهترین فصول من بود و باشگاه مصمم شد که اگر این عملکرد را ادامه دهم، با من تمدید کند. شارلوا کلا علاقه دارد تا از فروش بازیکنان سود کند و امیدوارم که تا آخر امسال بتوانیم تصمیم خوبی بگیرم که به پیشرفتم کمک کند ولی این تمدید به معنای ماندن در باشگاه نبوده است. این یک تصمیم و برنامه ریزی کلی برای آینده بوده است.

قلی زاده درباره اینکه از چه تیم هایی پیشنهاد داشته است، گفت: یکی از آنها نانت فرانسه بود که پیشنهادشان رسمی و جدی بود اما این اتفاق رخ نداد ولی امیدوارم امسال با عملکردی که در تیم دارم، از تیم های بهتری هم پیشنهاداتی دریافت کنم.

وی درخصوص اینکه علاقه دارد در چه لیگی بازی کند نیز اضافه کرد: یکی از آرزوهای من بازی کردن در اسپانیاست و تمام تلاشم را می کنم تا به این هدفم برسم. شما می بینید که زمانی نیاز دارید در کشور دیگری بازی کنید و به آخرین هدفتان یعنی اسپانیا می رسید. ممکن است از جاهای دیگر پیشنهادات بهتری برسد اما هدفی که دارم رسیدن به اسپانیاست چون سبک فوتبالش را خیلی دوست دارم. من خودم بارسایی هستم و بخاطر مسی بارسلونایی شدم. البته الان طرفدار پاریس سن ژرمن هستم و او اگر بازنشسته شود دیگر طرفدار تیمی نیستم. (با خنده)

قلی زاده در مورد سن کم سرمربی شارلوا که نزدیک به ۳۰ سال سن دارد، پاسخ داد: درست است که مربی ما جوان است و سابقه بازیگری ندارد ولی فوق العاده باهوش است. ما خودمان هم در ابتدا فکر می کردیم که کار سختی داریم ولی زمانی که به تیم آمد و کارهایی که انجام داد، فهمیدیم خیلی باهوش است. با اینکه فوتبال بازی نکرده اما از لحاظ فنی، خیلی قوی است.

وی در مورد مشکلات پیش آمده در تیم ملی گفت: همه جا مشکلات وجود دارد چه در اروپا و چه در ایران. فکر می کنم این مشکلات داخل تیم حل می شود. تیم مانند یک خانواده است و همه چیز درون خانوادگی حل می شود و فکر نمی کنم مشکل خاصی باشد.

قلی زاده درخصوص اینکه در لحظات آخر از فهرست تیم ملی برای حضور در جام جهانی روسیه کنار گذاشته شده و همچنین در مورد جایگاه فعلی اش در تیم ملی و بازی در جام جهانی قطر گفت: در جام جهانی روسیه من در لیگ ایران بازی می کردم و تجربه زیادی نداشتم و فکر می کنم ۲۱ سال داشتم که آقای کی روش به من اعتماد کرد. این برای من اتفاق خیلی خوبی بود که بین آن همه بازیکن به من اعتماد شد. من به همراه تیم به روسیه رفتم ولی قسمت نبود در تیم باشیم ولی کنار تیم بودن برای من افتخار بزرگی بود. برای تیم ملی بازی کردن یا حتی در کنار آن بودن، افتخار بزرگی است. پس از آن نیز من دچار مصدومیت شدم و با وجود اینکه آمادگی بالایی داشتم اما نتوانستم در جام ملت ها بازی کنم. اما امسال شرایط خیلی فرق کرده و عملکرد خودمم خوب بوده است. فکر می کنم در تیم ملی نیز عملکرد قابل قبولی داشته ام. از لحاظ بدنی و ذهنی آماده ام و انگیزه ام بالاست چون دو تورنمنت اصلی و بزرگ را از دست دادم. اصلا دوست ندارم این اتفاق دوباره رخ بدهد. همه تلاشم را می کنم تا بهترین عملکردم را در باشگاه داشته باشم.

وی در مورد داشتن همسر فوتبالی و اینکه چقدر به همدیگر کمک می کنند، پاسخ داد: چه من بازی داشته باشم و چه خانمم، ایرادهای همدیگر را می گوییم. کارهایی را که در بازی انجام داده ایم را آنالیز می کنیم. بعضی مواقع حتی کارمان به بحث کشیده می شود و حرف همدیگر را نیز قبول نمی کنیم. (با خنده) در کل خیلی به ما کمک می کند. چون هر چیزی که به همدیگر می گوییم، صادقانه است و برای کمک به همدیگر است. از جنس هم بودن خیلی خوب است و به من کمک می کند.

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیونل مسی علی قلی زاده لژیونر فوتبال لیونل مسی قلی زاده فکر می کنم تیم ملی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم

در دیداری از هفته ۳۰ لیگ یک فرانسه ۲۰۲۳/۲۴،  پاری سن ژرمن میزبان لیون بود که با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد.

ماتیچ (۳ گل به خودی، برالدو ۶، گونسالو راموس ۳۳ و ۴۲) برای پی اس جی و  ارنست ناما (۳۷) برای مهمان گلزنی کردند.

پاری سن ژرمن با این پیروزی ۶۶ امتیازی شد و فقط با پنج امتیاز دیگر برای قهرمانی نیاز دارد. لیون هم با ۴۱ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت