Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،میرهاشمی داورمراغه ای گفت: کلیه شرکت‌کنندگان و عوامل اجرایی و داوری جهت شرکت در این دور از رقابت‌ها، تست PCR ارایه کردند و وزن‌کشی نیز شامگاه گذشته انجام شد.

اوافزود: «غلامرضا طاهرخانی» از قزوین، «مزدک گیتی» از همدان، «وحید خوش‌طینت» از تهران دیگر داوران درجه یک بین‌المللی حاضر در این رقابت‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: همچنین ۲ داور درجه ۲ بین‌المللی شامل «محمد مدبر» از کرمانشاه و «عباس کارگرپور» از تهران نیز در این دوره قضاوت خواهند کرد.

 «میرهاشمی» طی سال ۱۳۹۱ داوری درجه یک بین‌المللی کشتی را دریافت کرد و از آن زمان تاکنون به طور مرتب در رویداد‌های بین‌المللی و حداقل ۵۰ مسابقه داخلی سوت زده است.

اوکه داوری در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ بلغارستان را در کارنامه‌اش دارد، طی اسفند ۱۳۹۹ نیز همراه با تیم ملی به ایتالیا رفت و با داوری در جام «پلیکونه» تجربه‌ای دیگر کسب کرد.

او متولد ۱۳۶۳ در مراغه و فرزند «میربابا میرهاشمی» است و پدرش نیز از داوران درجه یک بین‌المللی کشورمان بود؛ این شهرستان تاکنون علاوه بر میرهاشمی‌ها، یک داور درجه یک بین‌المللی دیگر با نام «بهروز نجفقلی دوست» را به جامعه کشتی کشورمان تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی فرنگی داوری درجه یک بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!