Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه، شجاعانه اقدام آمریکایی‌ها برای سرقت نفتکش ایرانی را ناکام گذاشتند و باز هم شکستی مفتضحانه برای استکبار رقم خورد.

وی از حضور پرشور مردم کردستان در تجمع ۱۳ آبان تقدیر کرد و افزود: مردم استان به ویژه سنندجی‌ها نشان دادند که هر وقت دشمن بخواهد لطمه‌ای به میهن اسلامی بزند، با قدرت در برابر آن خواهند ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سنندج بر لزوم افزایش توان دفاعی در برابر دشمن، طبق فرموده قرآن، تاکید و اضافه کرد: دانشجویان خط امام(ره) در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، سرمشق بزرگی برای مردم جهان از جمله ملت‌های مظلوم جهت ایستادگی در برابر استکبار شدند.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها به مشکلات مردم به ویژه در حوزه افتصادی و معیشتی اشاره کرد و گفت: دغدغه امروز مردم به ویژه جوانان، بیکاری و تامین مسکن است، چرا که برخی توان نه خرید، بلکه حتی اجاره مسکن هم ندارند، لذا مسوولان باید برای رفع این مشکل جدی اقوام کنند.

وی تلاش دولت سیزدهم را برای رفع مشکلات و پاسخ به خواسته‌های مردم قابل تقدیر دانست و ادامه داد: ایران از جمله استان کردستان، دارای ظرفیت‌های خدادادی زیادی است و باید از این پتانسیل‌ها برای رونق اقتصادی کشور به خوبی استفاده کرد.

نماز جمعه سنندج هر هفته در مسجد دارالحسان سنندج که در ضلع شمالی خیابان امام خمینی(ره) واقع شده، برگزار می‌شود.

مسجد دارالاحسان سنندج از مساجد قدیمی کشور محسوب می شود و برابر کتیبه‌های موجود در بنای آن، این مسجد سال ۱۲۲۷ هجری قمری توسط امان الله خان اردلان والی کردستان ساخته شده و از نظر فضاهای موجود مشتمل بر ۲ ایوان شرقی و جنوبی، گلدسته های موجود بر بالای ایوان شرقی، صحن مرکزی، ۱۲ حجره اطراف، شبستان ستوندار با ۲۴ ستون سنگی مارپیچ است.

در سال های اخیر به دلیل افزایش تعداد نمازگزاران صحن جدید این مسجد در پنج طبقه نیز احداث شده و زنان و مردان مومن سنندجی هر هفته نماز وحدت بخش جمعه را در این مکان اقامه می‌کنند.

برچسب‌ها کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج خطبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی

به گزارش جام جم آنلاین،مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محور‌های مواصلاتی و روستا‌های گردشگری منطقه و تعدد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط حوزه سلامت است.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.
فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت‌های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می‌دانیم.
در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه‌ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌شناسیم
حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.
وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می‌کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • هیچ‌گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداریم