Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درخصوص دیدار فردای دو تیم پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی سختی پیش روی پرسپولیس است چرا که گل گهر تا اینجای کار نتایج خوبی را کسب کرده و حریف دشواری محسوب می شود ضمن اینکه تیم های امیر قلعه نویی تیم های خوبی هستند و هم پر مهره به شمار رفته و هم بازیکنان با تجربه خوبی دارد و خود قلعه‌نویی نیز در دهه اخیر از مربیان خوب فوتبال ایران به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من معتقدم بازی مقابل آلومینیوم اراک تلنگر خوبی برای پرسپولیس بود تا آنها بدانند همه رقبا به خصوص در ایران با انگیزه جلوی این تیم کار می‌کنند و مطمئنا برای پرسپولیس امسال سال سختی است و از طرفی این تیم نیاز مند یکی دو بازیکن خارجی با استانداردهای بین‌المللی و بالاست آن هم نه تنها فقط برای رقابت‌های لیگ برتر بلکه برای لیگ قهرمانان آسیا، با توجه به قانون جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا در استفاده از بازیکنان خارجی که این موضوع مطمئناً کار تیم های ایرانی را سخت کرده و آنها باید هرچه سریعتر بازیکنان مطرح و خوب خارجی  جذب کنند.

نصرتی تاکید کرد: به بازی فردا میتوان دو مدل نگاه کرد اول اینکه پرسپولیس بازی را خوب شروع کرده و به گل برسد و با انگیزه و اعتماد به نفس کار را پیش ببرد از طرف دیگر اگر نتواند نتیجه لازم را بگیرد تحت فشار قرار گرفته و استرس این تیم بیشتر خواهد شد و باید به این نکته هم توجه کرد. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه این تیم با توجه به اتفاقات اخیر درگیر بحران و حواشی زیادی است و در صورتی که مقابل تیم سیرجانی هم نتیجه نگیرد روی دور ناکامی خواهد افتاد گفت: به نظر من فعلاً باید مشکلات پیرامونی باشگاه از قبیل هیئت مدیره یا مجوز حرفه‌ای و سایر موارد این چنینی را کنار گذاشته و با تمرکز بالا این بازی را انجام داد و بعد از پشت سر گذاشتن مسابقه فردا فرصت کافی برای رسیدگی به مباحث پیرامونی باشگاه وجود دارد اما چیزی که مهم است این است که نتیجه بر نمی گردد آیا می‌توان گفت ما دوباره با آلومینیوم اراک بازی کنیم نتیجه تا چیز دیگری شود چون قبلاً مشکلاتی داشتیم! اما واقعیت این است که در آن برهه حساسی که می شد به پرسپولیس کمک کرد در بحث باز شدن پنجره و جذب بازیکن خارجی این امر صورت نگرفت. باید در آن دوره به پرسپولیس مثل تیم ملی نگاه می‌کردند بالاخره این تیم نماینده ایران در آسیا بود و میخواست از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند. این موضوع خیلی مهم بود که متاسفانه نشد اما در ادامه کار امیدوارم مشکلات این چنینی دیگر پیش نیاید.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره این که به عقیده وی چرا سپاهان با در اختیار گرفتن سود تبلیغات محیطی به صورت مستقیم توسط باشگاه‌ها مخالفت کرده است گفت: اتفاقا یکی از ملزومات اصلی برای باشگاه داری و کسب مجوز حرفه‌ای همین حق پخش تلویزیونی محسوب می شود، تا جایی که متوجه شدم این موضوع به قانون تبدیل شده است و امیدوارم این امر صحت داشته باشد، از طرفی اگر تبلیغات محیطی در اختیار باشگاهها قرار بگیرد آنها بهتر می توانند برای بهره بردن از اسپانسر ها و استفاده از منابع مالی برنامه ریزی کنند.

وی تاکید کرد: اینکه سپاهان چرا مخالفت می کند باید ببینیم چه داستانی پشت این قضیه قرار دارد و آقای ساکت باید در این باره توضیح می دهد. شاید یکی از دلایل اصلی آن همین موضوع باشد که نمی‌خواهند بقیه باشگاه از جمله استقلال و پرسپولیس ثروتمند می شوند و شاید دلیل عمده آن همین موضوع باشد.‌ من معتقدم ساکت باید توضیح بدهد که چرا با این موضوع مخالف است.

هومن جعفری کد خبر: 1117417 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده روز گذشته در جریان پیروزی سپاهان مقابل ملوان انزلی به دلیل مصدومیت در نیمه اول تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، اما بنابر اعلام پزشک این باشگاه مشکلی برای همراهی طلایی پوشان در دیدار آینده برابر پرسپولیس ندارد.

احمدزاده که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد، انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابق خود خواهد داشت ولی مصدومیت او مقابل ملوان به شکلی بود که گفته می‌شد بعید است بتواند در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر حضور پیدا کند که پزشک سپاهان این موضوع را رد کرد.

پزشک سپاهان عنوان کرده احمدزاده دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن شده که ام‌آر‌آی از او گرفته‌اند و روند درمان را خیلی سریع آغاز نمودند تا بتوانند از این بازیکن در دیدار مقابل پرسپولیس استفاده کنند.

تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی قرار می‌گیرد که بعید است احمدزاده به این مسابقه برسد، اما بنابر تاکید پزشک سپاهان در بازی برابر پرسپولیس می‌تواند به میدان برود.

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟