Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@01:56:49 GMT

وام ۱۰۰ میلیونی ویژه ازدواج تا پایان ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۷۶۳۳

وام ۱۰۰ میلیونی ویژه ازدواج تا پایان ۱۴۰۰

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز  انسیه خزعلی در جمع اهالی روستای برج از توابع شهرستان زبرخان خراسان‌رضوی اظهار داشت: آن دسته از افراد مجرد و ازدواج نکرده روستایی که متولد دهه ۶۰ باشند و تا پایان سال ۱۴۰۰ ازدواج کنند، وام ۱۰۰ میلیون‌تومانی ازدواج دریافت می‌کنند.

‌معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور افزود: لازم است دختران حتما قبل از ازدواج دوره‌های مهارتی را بگذرانند تا ازدواج موفقی داشته باشند و از آسیب‌هایی مانند طلاق جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به معضل ازدواج دختران در سنین پایین اشاره کرد و گفت: ضروری است دختران قبل از رفتن به خانه بخت به بلوغ فکری رسیده باشند تا زندگی زناشویی آنان منجر به طلاق و از هم پاشیدگی خانواده ها نشود.

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: همچنین اخیراً معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور تفاهمنامه‌ای با وزارت جهاد کشاورزی در زمینه توسعه کشاورزی و صنایع تبدیلی منعقد کرده و ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات برای بانوان روستاهای این منطقه در نظر گرفته است و راه‌اندازی ۲۰۰ صندوق خرد روستایی ویژه زنان نیز هدف‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117426 برچسب‌ها وام ازدواج

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد

به گزارش خبرنگار مهر، «سید امیر حسین اضی زاده هاشمی»، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با استقبال استاندار بوشهر وارد استان بوشهر شد.

حضور در گلزار شهدای بوشهر و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، حضور در صدا و سیمای استان بوشهر، شرکت در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر، حضور در مراسم روز ارتش، دیدار تجمیعی با خانواده شهدا و ایثارگران و دیدار با ۲ خانواده شهید و جانباز در دشتی، حضور در شورای اداری استان، و نشست با تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر است.

کد خبر 6081436

دیگر خبرها

  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • ون‌ها و زن‌ها؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • دعوت از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده