Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:32:15 GMT

سد «بیدکان» نیازمند ۹۰ میلیارد تومان اعتبار است

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۸۶۷۹

سد «بیدکان» نیازمند ۹۰ میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی برومند عصر جمعه در نشست مشترک اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با مسئولان استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نقش مجلس در توسعه کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: این استان بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن محصول کشاورزی تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متوسط بارندگی چهارمحال و بختیاری بالای ۵۰۰ میلی متر است، عنوان کرد: ظرفیت تولید گیاهان دارویی در این استان ۴۰ هکتار است که توسعه آن می‌تواند موجب رونق و تحول اقتصادی شود.

معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: برنامه زمان بندی شده برای توسعه کشت گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری باید تدوین شود.

برومند ادامه داد: با توجه به مشکلات و ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری برای حوزه کشاورزی و دامپروری بسته پیشنهادی تهیه شود.

وی با بیان اینکه این استان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند، افزود: سد «بیدکان» بازگشت سرمایه دو ساله است که نیازمند ۹۰ میلیارد تومان بودجه است.

معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بهره برداری از این سد چهار هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند، گفت: اعتبار برای اجرای شبکه سه و چهار سد «بیدکان» تخصیص داده می‌شود.

کد خبر 5344496

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی محصولات کشاورزی یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه سفر استانی عکس استانها خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان گرگان استکبار ستیزی آمار کرونا راهپيمايي 13 آبان واکسن کرونا بارش باران چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری؛ با توجه به انجام تعمیرات و نوسازی شبکه‌های برق رسانی در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ فرایند قطعی برق در محدوده بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل خیابان ولیعصر تا کوچه ۶۳ اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

این قطعی برق از ساعت ۸ صبح به مدت ۲ ساعت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اجرای عملیات آبخیزداری نیازمند حدود ۳.۵ همت اعتبار است
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • توجه به آبخیزداری و آبخوانداری در راستای حفظ محیط‌زیست و رونق کشاورزی
  • حفظ محیط زیست مهمترین زیر ساخت توسعه و جهش تولید
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری