Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از برنا، «محمود عباس‌زاده مشکینی»، نماینده مجلس یازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در مورد اقدام سپاه در شکست آمریکا و بازپس‌گیری نفت مصادره شده، اظهار کرد: به نظر من اقدام مقتدرانه فرزندان حضرت امام یعنی سپاه در گوشمالی دادن به آمریکایی‌ها بر روی دریا و در حین دزدی، نقطه عطفی در تاریخ معاصر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: ما قدرت‌های زیادی در دنیا داریم چند قدرت اتمی در دنیا وجود دارد ولی ما هیچ اقدام متقابلی از این قدرت‌ها در مقابل آمریکا ندیده بودیم و قدرتی عملا  یقه آمریکا را نگرفته بود از این رو جمهوری اسلامی در دنیا به یک پدیده تبدیل شده است. یعنی آمریکا دیگر کشوری نیست که بتواند ادعا کند هیچ قدرتی دربرابر او یارای ایستادگی ندارد. 

او تاکید کرد: اقدام سپاه پاسداران نشان دهنده شروع سیکل انزوای آمریکاست. از این به بعد آزادگان عالم در برابر ظلم‌ها و جنایت‌های آمریکا منفعل نخواهند بود و جنایت و ظلم آمریکایی‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند. به نظر من اقدام سپاه پاسداران غیور ما و اقدام غیرت مندانه و اقتدار گرایانه ما، برای آمریکایی‌ها بسیار گران تمام خواهد شد. افتخار شروع این گوشمالی به آمریکا به نام جمهوری اسلامی ثبت خواهد شد. 

این عضو کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: انعکاس رسانه‌ای این اقدام سپاه پاسداران بسیار گسترده خواهد بود. آثار این اقدام چندین برابر نفتی است که آن کشتی حامل آن بود. سپاه، ارتشی مردمی و مکتبی است و هم ظرفیت تجهیز و آموزش ارتشی کلاسیک را دارد و هم ظرفیت ارتشی مکتبی را داراست. از این نظر سپاه ارتشی مکتبی، نظامی و بومی است که در جهان نظیری ندارد. ارتشی چابک و کلاسیک و ارتشی کاملا مردمی و ارتشی کاملا مکتبی که وقتی این سه ویژگی به هم نزدیک شدند شرایطی بی‌بدیل در دنیا ایجاد می‌شود.

کد خبر 635994 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و آمریکا مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران ایران و آمریکا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثبات توانمندی‌های ایران با اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی نیروهای مسلح

استاندار مازندران گفت: اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران با همکاری همه نیروهای مسلح عملیاتی اثبات توانمندی‌های ایران بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، امروز_چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین _ در مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران واقع در میدان شهدای قاسمی ساری عامل موفقیت نظام را حضور و ایستادگی مردم در کنار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان و اظهار کرد: اتحاد و وحدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سبب تضعیف دشمنان شده است.

وی با تاکید براینکه امروز تجهیزات نظامی مدرن و پیشرفته ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدارندگی را به‌وجود آورده است، افزود: شک نکنید که قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به سه عامل ایمان، فرماندهی هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و مردمی بودن این نظام است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه اقتدار نیروهای مسلح هیمنه دشمنان را که برای نظام جمهوری اسلامی ایران شاخ و شانه می‌کشند، از بین برده و در هم شکسته است، تصریح کرد: امروز به اذعان کارشناسان نظامی دنیا جمهوری اسلامی ایران پرده جدیدی از جنگ ترکیبی برای نیروهای مسلح دنیا به نمایش گذاشته است.

حسینی پور با اشاره به اینکه اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران با همکاری همه نیروهای مسلح عملیاتی نشان‌دهنده اثبات توانمندی‌های ایران بوده است، افزود: امروز رژیم صهیونیستی به تعبیر مقام معظم رهبری غده چرکین منطقه در حال زوال است و حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از منش و راه سردار شهیدان، قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان است.

نماینده عالی دولت در مازندران شهادت در راه خدا را افتخار همه ملت دانست و گفت: مردم ایران، عاشورایی و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان مازندران خدمت به مردم را همواره باید مورد توجه قرار دهند، یادآور شد: مدیر پشت میز نشین در مازندران نداریم و مسئولان همانند نیروهای مسلح باید به مردم خدمت مطلوب ارائه کنند، باید با پیاده‌سازی برنامه تحول‌گر، اقتصاد مردم مازندران را رونق بدهیم.

حسینی‌پور با بیان اینکه شادی مردم پس از عملیات موفق موشکی و پهپادی نشان‌دهنده وحدت مردم با نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی بوده است، خاطرنشان کرد: اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی پیامی به همه دشنمان مبنی بر اینکه هر کسی در هر جای دنیا برای شهروندان ایران مزاحمتی ایجاد کند با برخورد جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد، فرستاد.

کد خبر 745541

دیگر خبرها

  • حمایت زرندی ها از سپاه پاسداران وارتش جمهوری اسلامی
  • جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست
  • حمایت قاطع نمازگزاران در مشهدالرضا از وعده صادق
  • سپاه پاسداران مایه قدرت همه جانبه ایران اسلامی است
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس
  • کوچک‌ترین اقدام اسرائیل علیه ایران پاسخ داده می شود
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • اثبات توانمندی‌های ایران با اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی نیروهای مسلح
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم