Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: خط دو مترو با سرعت در حال پیشرفت است به طوری که تا سه سال آینده می‌توانیم شاهد بهره‌برداری از این خط باشیم تا از این مسیر بخشی از رفت و آمدهای شهروندان انجام شود و به کاهش آلاینده‌های در سطح شهر کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده صبح امروز _شنبه ۱۵ آبان ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: خدا را شاکریم که از دو شب گذشته نخستین باران پاییزی، شهر اصفهان را شاداب کرد و غبار از چهره شهر زدوده شد؛ از شب گذشته و امروز مردم اصفهان شاهد هوای پاک و دلنشین در سطح شهر بودند، البته به اقتضای بارش رحمت الهی و ایجاد شادی و نشاط، مشکلاتی در سطح معابر شهر با توجه به شدت بارش‌ها به وجود آمد که به نظر می‌رسد شدت باران در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اصفهان تصریح کرد: حجم بالای بارش‌ها باعث آب‌گرفتگی در برخی معابر و ایجاد مشکل برای تعدادی از منازل شهروندان شد که با توجه به پیش‌بینی انجام شده و آماده‌باش نیروهای خدمات شهری و آتش نشانی شهرداری و سرعت عمل در رسیدگی به موارد، مشکل رفت و آمد در سطح شهر و آب‌گرفتگی منازل برطرف شد.

وی با بیان اینکه روز گذشته شاهد حضور مردمی برای کمک به شهرداری بودیم که نشان از شهر همگرا و یک ارتباط متقابل بین شهرداری و مردم داشت، تصریح کرد: به جهت اطلاع‌رسانی، مردم سریع با شهرداری ارتباط برقرار کردند و نیروهای خدمات شهری نیز با سرعت وارد عملیات شده و به موقع به نقاط اعلام شده اعزام و اقدامات لازم را انجام دادند که بر خود لازم می‌دانم از نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی قدردانی کنم.

قاسم زاده با اشاره به امداد رسانی و مشارکت بسیج در انجام اقدامات با شهرداری به صورت خودجوش، با حس مسئولیت و بدون اعلام درخواست از سوی شهرداری، گفت: با اقدامات انجام شده ساعت ۱۴ روز گذشته شهر به آرامش رسید و بسیاری از مشکلات حل شد.

وی با اشاره به بازدید هفته گذشته از خط دو متروی اصفهان، خاطرنشان کرد: خط دو مترو با سرعت در حال پیشرفت است به طوری که تا سه سال آینده می‌توانیم شاهد بهره‌برداری از این خط باشیم تا از این مسیر بخشی از رفت و آمدهای شهروندان انجام شود و به کاهش آلاینده‌های در سطح شهر کمک کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در مجموع شرایط شهر دلپذیر و دلنشین شده که امیدواریم دستگاه‌ها به ویژه بخش صنعت نیز کمک کنند که از گذر پاییز که همیشه درگیر آلاینده‌ها بودیم با آرامش بیشتری عبور کنیم؛ گفت: برخی نگرانی‌ها وجود دارد که ممکن است به دلیل تغییر سوخت برخی صنایع، اصفهان فصل پاییز درگیر آلایندگی شود که از بخش صنعت به عنوان یک شهروند و کسی که مردم مسئولیت اداره شهر را به او سپردند، درخواست می‌کنم که با استفاده از منابع خود و استانداردهای لازم در فیلتر آلاینده‌‎ها، کمک کنند تا پاییز بهتری داشته باشیم.

کد خبر 533443

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی قاسم زاده شهردار اصفهان خط دو مترو اصفهان مدیریت خدمات شهری آتش نشاني بارش باران برنامه سلام اصفهان شهر کلانشهر شهرداری اصفهان آب گرفتگي معابر آبگرفتگی ابگرفتگی معابر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سطح شهر آب گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد سید اصفهان مرمت می‌شود

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به اینکه مرمت، نگهداری و ساماندهی آثاری مانند پل‌های تاریخی با کمک شهرداری انجام می‌شود گفت: اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان اعتباری را برای مرمت مسجد سید اختصاص داده‌اند.

حمیدرضا محققیان با اشاره به ترک‌های ناشی از نشست یا فرونشست در بنا‌های تاریخی اصفهان افزود: تحقیقات و مطالعاتی در این خصوص انجام شده است، اما نیازمند اعتبارات و بودجه کافی است تا مرمت این آثار در دستور کار قرار گیرد.


او با تاکید بر اینکه مسجد سید اصفهان نیاز به مرمت دارد، گفت: تاکنون اقداماتی به کمک مدیریت استان و شهر در این راستا انجام شده و اداره کل میراث فرهنگی نیز بودجه‌ای را برای این کار اختصاص داده است.

محققیان افزود:  حفظ و مرمت بنا‌های تاریخی با مالکان آن است، با این حال اداره کل میراث و شهرداری اعتباری را برای مرمت مسجد سید اختصاص داده‌اند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مسجد سید اصفهان مرمت می‌شود
  • تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است
  • آسفالت بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر یزد
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • مشارکت مردم بر پایه توجه به نظرات شهروندان است
  • نظرات کارشناسان «قبل از اجرای پروژه‌ها» مدنظر قرار گیرد/ شهرداری در مواجهه با منتقدان از خود سعه‌صدر نشان دهد
  • آماده‌باش ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی اصفهان
  • رفع آبگرفتگی در تمام نقاط دزفول