Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:05:50 GMT

۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر دیلم کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۱۳۶۴

۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر دیلم کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یدالله شرفی بیان داشت: مأمورین این یگان با رصد و اشراف اطلاعاتی شناور باری را به علت دارا بودن سوخت قاچاق توقیف کردند.

وی افزود: شناور حاوی مخزن پلاستیکی مخصوص انتقال بچه ماهی پرورشی بوده که پس از تخلیه در سبد ماهی در دریا در آب‌های دیلم قصد عزیمت به مقصد بوشهر را داشته که در دام مأمورین این یگان قرار گرفته که با بررسی‌های به عمل آمده و هماهنگی با مقام قضائی مشخص شد شناور هیچ گونه مدارکی دال بر حواله سوخت مربوط ندارد و مقدار تقریبی ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق که در خن شناور سوختگیری شده بود کشف و تحویل شرکت فرآورده‌های نفتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفی در ادامه ارزش ریالی سوخت مکشوفه را طبق نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر شش میلیارد ریال برآورد کرد.

در این راستا چهار نفر به عنوان متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضائی شدند.

کد خبر 5344718

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر قاچاق سوخت دیلم مرزبانی یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر عکس استانها سفر استانی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان استکبار ستیزی آمار کرونا گرگان بارش باران راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در زمینه اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی شهرستان به ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورد‌ه‌های نفتی را کشف کردند. 

سرهنگ عرب اظهار کرد: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق