Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فوتبال در کابل با حضور ۶ تیم از امروز آغاز شد که قرار است تا ۱۰ روز ادامه پیدا کند.

به گزارش فرارو، محمد یوسف کارگر، رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان در مراسم قرعه کشی که روز گذشته برگزار شد، گفت که تیم‌های شرکت کننده شامل شاهین آسمایی، سیمرغ البرز، طوفان هریرود، د اباسین ثاپی، د میوند اتلان و عقابان هندوکش حضور دارند که به مدت ۱۰ روز به سیستم لیگ با هم رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر محمد مطمئن رئیس تربیت بدنی و ورزش افغانستان در مراسم افتتاحیه با اعلام حمایت از فوتبال افغانستان و ادامه کار این نهاد، خطاب به حاضرین در استادیوم گفت: امارت اسلامی افغانستان از فوتبال افغانستان به صورت همه جانبه حمایت خواهد کرد و تمام تسهیلات را برای رشد این رشته محبوب در کشور فراهم خواهد کرد.

وی افزود: امارت اسلامی اجازه هیچ گونه دخالت به روند کاری فدراسیون فوتبال افغانستان را نخواهد داد و فدراسیون فوتبال همانند گذشته، طبق اساسنامه و قوانین بین المللی فیفا به فعالیت خویش ادامه خواهد داد.

در اولین مسابقه، امروز دو تیم شاهین آسمایی و د اباسین ثاپی در ورزشگاه کابل به مصاف هم رفتند.

تا پیش از روی کار آمدن طالبان، مسابفات لیگ برتر افغانستان میان تیم‌هایی از کابل و ولایت‌ها هر سال برگزار می‌شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: طالبان فوتبال افغانستان کابل امارت اسلامی فوتبال افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای، از ورود سیستم هدست های جدید به داخل کشور خبر داد تا مسابقات باقیمانده از لیگ برتر، با این دستگاه ها برگزار شود.

در اطلاعیه فدراسیون آمده است: پنج سیستم جدید هدست داوری فوتبال با برند وکرو که بهترین نوع هدست های داوری در جهان فوتبال است امروز وارد کشور شد تا در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

آذر ماه سال گذشته اولین سری از این هدست ها خریداری شد و در اختیار کمیته داوران قرار گرفته بود و طبق اعلام قبلی سری جدید هدست ها امروز به کشور وارد شد و از هفته بیست و چهارم تمامی داوران در مسابقات لیگ برتر از این سیستم های رادیویی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • پایان کار داعش در افغانستان
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • نشست سازوکار ارتباطی کابل و پکن برای کمک‌ به افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • نقش دفتر سیاسی طالبان در قطر برای تعامل کابل با کشورهای جهان
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • تهران به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان است