Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:53:41 GMT

کیوی مازندران راهی قطر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۱۸۰۴

کیوی مازندران راهی قطر شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،غلامرضا سعیدی مدیر جهاد کشاورزی جویبار از صدور مجوز صادرات ۲۲ تن کیوی رقم هایوارد بعد از طی مراحل قرنطینه نباتی توسط کارشناس مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جویبار مستقر در پایانه صادراتی این شهرستان به خارج از کشور خبر داد.

او افزود: مجوز چهارمین محموله صادارتی ۲۲ تن کیوی از طریق پایانه صادراتی میوه روماک گستر پارس به مقصد کشور قطر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیوی، منبعی بسیار غنی و سرشار از ویتامین C است و جالب است بدانیم مقدار ویتامین C آن از پرتقال نیز بیشتر است و دارای ویتامین A، ویتامین‌های B ۱, B ۳, B ۲ و سایر ویتامین‌های گروه ب بوده و از میوه‌های بسیار کم کالری محسوب شده و از میزان منیزیم بسیار بالایی برخوردار است به همین خاطر نیز امکان ابتلا به بعضی از سرطان‌ها و بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی جویبار صادرات کیوی صادرات کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۲۶ بنا‌ی غیرمجاز بالغ بر۴۷هزار مترمربع از اراضی کشاورزی روستای نظام آباد، محمود آباد نمونه و ناصر آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

حسنی افزود: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل شهرداری محمود آباد اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان
  • کشت گندم در ۵۹ هزار هکتار اراضی چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه‌ریزی در مازندران
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان‌شمالی
  • آمریکا هیچ راهی جز تسلیم در برابر خواسته‌های حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی ندارد
  • مسیر صعود ایران به جام جهانی چگونه است؟
  • تعریف ۵ رویکرد جهاد کشاورزی مازندران برای تحقق شعار سال
  • بازرسی از ۱۴ واحد نانوایی در آوج