Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: حضرت امام خمینی (ره) در آغازین سال‌های پیروزی انقلاب، اهمیت وحدت را به عنوان یک اصل مطرح کردند و امروز رهبر انقلاب پرچمدار تقریب مذاهب در جهان اسلام هستند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم‌ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، مسئله تقریب مذاهب را با هدف حضور وحدت‌بخش و فشرده مردم مسلمان شیعه و اهل سنت بسیار لازم و ضروری می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سرویس‌های جاسوسی استکبار جهانی، صهیونیست‌ها، آمریکا، انگلیس و متحدانشان از وحدت بین شیعه و اهل سنت هراس دارند و برای پیشگیری از این نیاز مهم امت اسلامی، به طور مستمر در پی ایجاد تفرقه میان امت اسلامی هستند.

به گفته رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، مسلمانان با منافع مشترک و سرمایه‌های انسانی از تقویت تقریب مذاهب سود خواهند برد و رهبر معظم انقلاب به عنوان پرچمدار این نهضت پیوسته بر اهمیت وحدت تاکید دارند.

وی با تاکید دوباره بر اهمیت اتفاق و وحدت میان مسلمانان جهان، بیان داشت: مسلمانان با قدرت متمرکز به راحتی می‌توانند ضمن حفظ منافع مشترک خود، با صدای واحد در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

‌خاموشی گفت: مردم ایران براساس سیاست‌های ترسیم شده از سوی امام (ره) و رهبری، از آرمان مظلومان غزه و فلسطین در برابر صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند و جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان در 42 سال گذشته از مردم اهل سنت فلسطین با دادن خون حمایت کرده‌اند.

وی با اعلام اینکه معیار داعش تنها به کشتن شیعیان خلاصه نمی‌شد، افزود: این گروه خشن ساخته دست آمریکا و رژیم صهیونیستی بدترین جنایات را علیه شیعه و اهل سنت در عراق و سوریه انجام داد.

رئیس سازمان اوقاف ادامه داد: مردم ایران اعم از شیعه و اهل سنت براساس عقیده دفاع از مظلومان به ویژه مسلمانان جهان در قالب لشکر خدا توانستند در مقابل جنایات وحشیانه داعشی‌ها بایستند و آنان را از عراق و سوریه خارج کنند.

وی از مردم قشم به عنوان مردمانی خونگرم همراه ولایت و انقلاب نام برد و تصریح کرد: مردم جنوب کشور به ویژه استان هرمزگان پیوسته در خط انقلاب و مدافع حریم اعتقادی و انقلابی بوده و از ارزش‌های اسلام عزیز در این منطقه حساس کشور صیانت می‌کنند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب: تمدن نوین اسلامی جزء با همکاری شیعه و سنی محقق نمی‌شودشایسته‌سالاری در پست‌های مدیریتی به تقریب مذاهب کمک می‌کندروند تقریب مذاهب در انقلاب اسلامی نقد و بررسی می‌شود

انتهای پیام/7558/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان اوقاف شیعه و اهل سنت تقریب مذاهب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق رهبر معظم انقلاب محقق شد؛ عملیات ویژه ترکیبی ایران در ۲ پایگاه نظامی خاص اسرائیل/ بخشی از «تنبیه متجاوز» اجرا شد/ شادی مردم ایران از حملۀ تنبیهی سپاه/ فرار وزرای صهیونیست و شهرک‌نشینان به لانه‌های زیرزمینی/ از کار افتادن پدافندهای کمکی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

اطلاعیه شماره یک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون حمله اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمینهای اشغالی را با شلیک ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

ملت شریف و شهید پرورد ایران اسلامی.
در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغلی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

جزئیات این عملیات که با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

 

فیلم/ بیانیه سپاه درباره شلیک ده‌ها پهپاد و موشک به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی شنبه شب به نقل از مقام‌های اسرائیلی و آمریکایی از آغاز حمله پهپادی ایران به فلسطین اشغالی خبر دادند.

در ادامه اوضاع غیرعادی و بحرانی در اراضی اشغالی، اخبار منتشر شده در منابع عبری حاکیست که مقامات کابینه رژیم صهیونیستی به علت تهدیدات منطقه‌ای و اوضاع غیر عادی اقدام به اتخاذ تدابیر منع رفت و آمد موقت در نقاط مختلف اراضی اشغالی کرده‌اند.

شبکه خبری المیادین شنبه شب در گزارشی از اوضاع غیر عادی و امنیتی فوق العاده در فلسطین اشغالی به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که فردا فرودگاه بن گوریون با ترافیک مسافری با بیش از ۵۵ هزار مسافر قصد خروج از اسرائیل خواهند داشت و فردا به علت دستورالعمل‌های جبهه داخلی شلوغ‌ترین روز فرودگاه خواهد بود.

پوشش زنده آسمان تل‌آویو از شبکه‌های تلویزیونی دنیا

از سوی دیگر، در ادامه تشدید اوضاع امنیتی در اراضی اشغالی گزارش‌ها حاکیست که رسانه‌های اسرائیل اعلام کردند به همه مقامات سیاسی هشدار داده شده تا از سفر به خارج از سرزمین‌های اسرائیل خودداری کنند و سفرهای از پیش برنامه‌ریزی شده را لغو کنند.

همچنین از شهرهای اشغالی ساحلی در اراضی اشغالی حاکیست که به دستور مقامات این رژیم مناطق ساحلی این رژیم از جمله بندر حیفا، نتانیا، هرتسیلیا و بندر اشدود همزمان با اوضاع امنیتی ویژه بسته اعلام شده است.

 

ببینید | اولین تصاویر از پرواز یک پهپاد ناشناس در آسمان عراق

رژیم صهیونیستی حریم هوایی خود را بست

در واکنش به آغاز حملات پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی، سازمان رادیو و تلویزیون تل آویو اعلام کرد که حریم هوایی اسرائیل تا هفت صبح بسته شد.

همچنین منابع عبری زبان به رادیو ارتش عبری اعلام کردند که حمله ایران شامل موشک‌های کروز است نه فقط پهپاد.

از سوی دیگر در اولین واکنش‌ها به آغاز حمله ایران به رژیم صهیونیستی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش و نیروی هوایی آماده مقابله با تهدیدات ایران هستند.

به گفته سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل، ارتش ما در سطوح مختلف آمادگی دفاعی و تهاجمی دارد و در این زمینه با آمریکا همکاری می‌کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که تلاش می‌کنیم از رسیدن پهپادهای ایران به اسرائیل جلوگیری کنیم، اما هشدار می‌دهیم که دفاع ما در برابر پهپادهای ایرانی ۱۰۰ درصدی نخواهد بود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که خدمات جی پی اس در چندین نقطه در این کشور در دسترس نیست و به طور موقت مسدود شده است، چون ایران ده‌ها پهپاد به سمت اسرائیل پرتاب کرده است و در برخی مناطق جی پی اس وجود نخواهد داشت.

دقایقی پیش حملات پهپادی ایران علیه رژیم اشغالگر قدس در واکنش به تجاوز این رژیم علیه کنسولگری ایران در دمشق سوریه و در پاسخ به شهادت نظامیان ایرانی در سوریه آغاز شد. منابع عبری نیز آغاز این حملات را تائید کردند.

راه قدس از کربلا می‌گذرد.../ تصویری دیگر از پرواز گروهی پهپادها بر فراز آسمان کربلا

 

اطلاعیه سپاه پیرامون عملیات وعده صادق/ فیلم

 

رسانه‌های صهیونیستی: ایران موشک‌های کروز به سمت اسرائیل شلیک کرده است

رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب گزارش دادند که ایران علاوه بر ده‌ها پهپاد، موشک‌های کروز به سمت اسرائیل شلیک کرده است.

وزرای صهیونیست به پناهگاه فرار کردند

رسانه‌های عبری خبر دادند که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در زیرزمین وزارت جنگ این رژیم و در پناهگاه تشکیل جلسه می‌دهد.

پدافند دفاعی سوریه در حالت آماده باش قرار گرفت

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع نظامی سوری گزارش دادند پدافندهای روسی ارتش سوریه در اطراف شهر دمشق و پایگاه‌های نظامی این کشور به حالت آماده باش درآمده‌اند. برخی رسانه ها نوشته‌اند که با نزدیک شدن پهپادها به رژیم صهیونیستی قسمت اصلی حمله پیچیده آغاز می شود.

منابع عبری نیز مدعی شدند که پهپادهای ایران هم اکنون وارد مرزهوایی سوریه شدند، نیروی دریایی فرانسه نیز به تلاش‌ها برای رهگیری این حمله در خاورمیانه می‌پیوندد.

شلیک ده‌ها راکت از لبنان به‌سمت شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که ده‌ها راکت از لبنان به سمت منطقه «الجلیل الاعلی» شلیک شده است. همزمان صدای انفجارهای مهیب در این منطقه گزارش شده است.

 

فیلم/ عبور موشک های بالستیک ایرانی بر فراز شهر بصره

حشدالشعبی در وضعیت آماده باش قرار دارد

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع عراقی اعلام کرد حشدالشعبی برای پاسخ به حملات احتمالی آمریکا و رژیم صهیونیستی در وضعیت آماده باش قرار دارد.

پهپادها به مقصد رسیدند

در ساعت نمادین ۰۱:۲۰ هم‌زمان با ساعت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پهپادها به آسمان مناطق اشغالی رسید.

 

ورود اولین دسته از پهپادهای ایران به اسراییل و واکنش شهرک نشینان

تحرکات اردن را رصد می‌کنیم

یک منبع آگاه در نیروهای مسلح به مشرق خبر داد: نیروهای نظامی کشورمان با دقت تحرکات اردن در جریان حمله تنبیهی به رژیم صهیونیستی را تحت رصد دارند و در صورت مشارکت در اقدام احتمالی، هدف بعدی خواهند بود/ هشدارهای لازم پیش از عملیات، به اردن و کشورهای منطقه داده شده است.

سناتور آمریکایی: حمله ایران به اسرائیل فراتر از انتظارات اولیه است

مارک روبیو سناتور امریکایی در صفحه توئیتری خود نوشت حملات ایران به اسرائیل ممکن است فراتر از چیزی باشد که در ابتدا انتظار می‌رفت.

حریم هوایی فلسطین تا صبح بسته می‌ماند

یدیعوت نوشت هرتزی هالوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در پناهگاه مستحکم وزارت دفاع حضور دارد.

مقامات امنیتی تصمیم گرفته‌اند حریم هوایی فلسطین تا صبح فردا بسته بماند و پس از آن با ارزیابی وضعیت در مورد پس از آن تصمیم گرفته شود.

دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباه دیگری شود، پاسخ ایران به‌طور قابل توجهی شدیدتر خواهد بود

اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد درباره دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق بود.

موضوع را می‌توان به نتیجه رسیده تلقی کرد. این درگیری بین ایران و رژیم سرکش اسرائیل است که آمریکا باید از آن دور بماند!

شادمانی مردم از حملۀ تنبیهی سپاه

اخبار رسیده به مشرق حکایت از برگزاری جشن و تجمع مردم شهرهای مختلف در حمایت از حمله تنبیهی ایران دارد.

 

 

اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران؛ هر اقدامی از سوی هر طرف را پاسخ می دهیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد : هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است:

در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران

۱ - به دولت تروریستی آمریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد؛ همچنین آمریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تاکید می کنیم : هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران را به منشا تهدید، به دنبال خواهد داشت. به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور، در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود.

اصابت مستقیم موشک ایران به منطقه نقب در عمق سرزمین‌های اشغالی

بر اساس گزارش رسانه‌های عبری موشک‌های بالستیک سپاه به اهداف از پیش تعیین شده برخورد کرده است.

 

 

 

 

بیانیۀ وزارت خارجه درباره پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت ایران در دمشق

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اِعمال حق ذاتی دفاع مشروع مصرح در ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران که به دعوت دولت سوریه در این کشور مشغول فعالیت بودند و به ویژه حمله نظامی مورخ ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق، در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ مجموعه ای از حملات نظامی علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم را به انجام رساندند.

جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید مجدد بر پایبندی خود نسبت به اصول و اهداف منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل، بر عزم خویش برای دفاع قاطع از حاکمیت، تمامیت سرزمینی و منافع ملی خود در برابر هرگونه استفاده غیرقانونی از زور و تجاوز تأکید می‌نماید.

توسّل جمهوری اسلامی ایران به اقدامات دفاعی در اِعمال حق دفاع مشروع، نشان دهنده رویکرد مسئولانه ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در زمانی است که اقدامات غیرقانونی و نسل‌کُشی توسط رژیم آپارتاید اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تجاوزات نظامی مکرر این رژیم علیه دولت‌های همسایه و آتش افروزی در منطقه و فراتر از آن ادامه دارد.

جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه اقدامات متجاوزانه نظامی و استفاده غیرقانونی از زور، تردیدی به خود راه نخواهد داد.

اصابت چند موشک به فرودگاه رامون اسرائیل

 شماری از موشکهای شلیک شده از ایران دقایقی پیش به فرودگاه رامون در جنوب فلسطین اشغالی در نگو (نقب) که جایگزینی برای فرودگاه ایلات است، اصابت کرد.

 پدافندهای کمکی آمریکا، فرانسه، انگلیس و اردن نیز نتوانست مانع اصابت این موشکها شود.

هدف گذاری این عملیات ترکیبی ۴ وجهی روی دو مرکز نظامی بوده است، یکی از این مراکز آن پایگاه هوایی است که در جنایت دمشق دست داشته است!

 

 

شبکۀ خبری ای‌بی‌سی: ایران ۱۵۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد

شبکه ای‌بی‌سی به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد ایران ۷۰ موشک دیگر به سمت اسرائیل شلیک کرده است، او گفته که پیش از این هم ایران ۸۰ موشک شلیک کرده بود که این موضوع شمار موشک‌های شلیک‌شده ایران را به ۱۵۰ فروند می‌رساند.

ارتش اسرائیل به اصابت موشک به یک پایگاه اذعان کرد

سخنگوی ارتش اسرائیل در کنفرانس خبری: ایران حملۀ وسیع و هماهنگ‌شده‌ای به اسرائیل انجام داد.

یک موشک در پایگاهی در جنوب اسرائیل اصابت کرده است. حدود ۲۰۰ تهدید هوایی شامل پهپاد و موشک به سوی اسرائیل شلیک شد.

 

 

سپاه امشب آسمان اسرائیل را روشن کرد

فایر الدویری، تحلیلگر اردنی معروف شبکۀ الجزیره: «اسرائیل تلاش می‌کند بگوی حمله ناموفق بوده و اصابت‌ موشک‌ها سطحی بوده است. هنوز حجم خسارتی که به اسرائیل وارد شده مشخص نیست.

درست است که پدافند چند کشور کمک اسرائیل کردند اما نمی‌شود گفت که کاملا موفق بوده‌اند. ایران از توان کامل موشکی خود استفاده نکرد چون موشک‌های فراصوتی دارد که ظرف ۱۳ دقیقه به اسرائیل می‌رسد».

 

 

دردسر بزرگ صهیونیست‌ها برای دروغ‌گویی دربارۀ موفقیت پدافندشان

در حالی که صهیونیست‌ها به‌شدت تلاش می‌کنند نشان دهند که پدافندشان توانسته تعداد زیادی از موشک‌های ایرانی را رهگیری کند، اکنون با یک دردسر جدی مواجه شده‌اند؛ فیلم‌هایی که شهروندان فلسطینی از اصابت موشک‌ها تهیه و منتشر کرده‌اند.

     

آتش‌سوزی گسترده در نقب اسرائیل به دنبال اصابت موشک‌های ایران

شماری از موشکهای شلیک شده از ایران دقایقی پیش به فرودگاه رامون در جنوب فلسطین اشغالی در نگو (نقب) که جایگزینی برای فرودگاه ایلات است، اصابت کرد.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به هدف قرار گرفتن یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در جنوب سرزمین های اشغالی اعتراف کرد.

پدافندهای کمکی آمریکا، فرانسه، انگلیس و اردن نیز نتوانست مانع اصابت این موشک‌ها شود.

‌رسانۀ اسرائیلی: بایدن از اسرائیل خواست به حمله ایران پاسخ ندهد

پایگاه اسرائیل تودی گزارش داد رئیس‌جمهور آمریکا از اسرائیل خواسته به حمله ایران پاسخ ندهد.

 کدام پرنده‌های ایرانی در عملیات امشب حاضر بودند؟

پهپادهای شاهد ۱۳۶ و ۱۳۱ در عملیات امشب مورد استفاده قرار گرفتند که هر دو از نوع انتحاری هستند.

پهپاد ۱۳۶ در صحنه‌های عملیاتی مختلف، از آزمون‌های واقعی سربلند بیرون آمده و بنا به اعلام منابع غربی، ۴۰۰ تا ۵۰۰ فروند از آنها امشب به سمت اراضی اشغالی پرتاب شده است.

 

آژیر خطر در جولان و الجلیل و صدای چند انفجار جدید

رسانه‌های اسرائیلی از به صدا درآمدن دوبارۀ آژیر خطر در جولان اشغالی (سوریه) و الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند، صدای چند انفجار نیز به گوش رسیده است.

۸۰ پهپاد دیگر در راه فلسطین اشغالی

شبکۀ المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد که حدود ۸۰ پهپاد دیگر در راه هستند و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ساعت آینده به فلسطین اشغالی برسند.

 

 

 ایروانی: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ ایران قاطع تر خواهد بود

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل شنبه شب به وقت محلی در نامه‌ای به شورای امنیت اعلام کرد: اگر رژیم اسرائیل مجدداً دست به هرگونه اقدام نظامی بزند، پاسخ ایران مطمئناً قوی‌تر و قاطع‌تر خواهد بود.

نگرانی بایدن از کشیده شدن پای آمریکا به جنگ

ان‌بی‌سی: بایدن به صورت سری از اینکه نتانیاهو برای کشاندن واشنگتن به یک جنگ گسترده تر تلاش کند، ابراز نگرانی کرده است.

از سوی دیگر نیویورک تایمز به نقل از یک مقام صهیونیست مدعی شد که پاسخ اسرائیل به حمله ایران با هماهنگی با همپیمانان صورت خواهد گرفت.

تداوم عملیات ایذایی حزب‌الله قبل از رسیدن موج آخر پهپادهای ایران

رسانه‌های اسرائیلی نوشتند حزب‌الله کمی قبل از ورود موج جدیدی از پهپادهای ایرانی [که قبل از موج موشکی شلیک شده بودند] همچنان در حال فرسایش پدافند هوایی در جولان و الجلیل [در شمال فلسطین اشغالی] است [تا پهپادهای ایرانی از سد پدافند عبور کنند و به اهداف برسند.

نیویورک‌تایمز به نقل از مقامات اسرائیلی نوشت: ایران ۱۸۵ پهپاد، ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین به‌سمت اسرائیل شلیک کرده است.

بایدن: هنوز حمله ای به نیروها و تاسیسات آمریکا صورت نگرفته است

رئیس جمهور آمریکا گفت: اگرچه ما شاهد حمله به نیروها یا تأسیسات خود نبوده‌ایم، اما در برابر همه تهدیدها هوشیار خواهیم بود و در انجام اقدامات لازم برای محافظت از مردم خود دریغ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»
  • پیام دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»
  • حمایت ایران از غزه بیانگر برقراری وحدت بین شیعه و سنی بود
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره عملیات «وعده صادق»
  • پیام تبریک سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی
  • پیام تبریک سازمان اوقاف به مناسبت حمله به اهداف رژیم صهیونیستی
  • فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • وعده صادق رهبر معظم انقلاب محقق شد؛ عملیات ویژه ترکیبی ایران در ۲ پایگاه نظامی خاص اسرائیل/ بخشی از «تنبیه متجاوز» اجرا شد/ شادی مردم ایران از حملۀ تنبیهی سپاه/ فرار وزرای صهیونیست و شهرک‌نشینان به لانه‌های زیرزمینی/ از کار افتادن پدافندهای کمکی
  • تیتر و عکس معنادار روزنامه انگلیسی‌زبان ایران
  • تیتر یک تهران تایمز: تنبیه برای ثبات