Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج با بیان اینکه با اتخاذ تمهیدات لازم بستر فعالیت تیم های ورزشی باشگاه شهرداری در لیگ های استانی و کشوری را مهیا می کنیم گفت: مخالف فعالیت شهرداری در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای نیستم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی که جمعه شب گذشته مهمان برنامه تلویزیونی ورزش البرز بود اظهار کرد: با شکل گیری باشگاه شهرداری در دو سال اخیر نتایج خوب و قابل قبولی توسط تیم های شهرداری کرج کسب شده که سرآمد آنها تنیس روی میز  وفوتبال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضمن ارج نهادن به زحمات صورت گرفته در گذشته بنای شورای ششم ادامه کارهای خوب و اثربخش گذشته است با این حال درحوزه فعالیت های فرهنگی ورزشی  نیازمند یک مهندسی اقتصادی هستیم.

سعیدی تصریح کرد: اینکه در برهه ای مدیریت وقت اعتقاد وعلاقه  به ورزش داشته و زمینه رونق فعالیت های ورزشی و اختصاص بودجه صورت گرفته و در مقطعی با عدم علاقمندی این فرایند مورد توجه قرار نگیرد ومتوقف شود مورد پذیرش نیست و باید برای آن چاره اندیشی کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج با تاکید بر توسعه زیرساخت ها و کمک به رونق ورزش همگانی به عنوان دو مسئولیت وماموریت مدیریت شهری بیان کرد: در بودجه سال آینده تکلیف اعتبارات ومحل هزینه کرد آن در بخش های مختلف اعم از حوزه های فرهنگی اجتماعی و ورزشی به شکل کاملا شفاف مشخص خواهد شد.

عضو پارلمان شهری کرج ایجاد درآمد پایدار برای هر فعالیت فرهنگی اجتماعی و ورزشی را یک ضرورت دانست و گفت: هر اقدامی در این بخش یک زیرساخت بودجه مشخص را می طلبد.

وی در پایان با تاکید براینکه تلاش می کنیم در قالب یک مشارکت و همکاری زمینه ادامه فعالیت تیم های ورزشی باشگاه شهرداری کرج را در سال جاری مهیا کنیم گفت: علیرغم مشکلات ومحدودیت های موجود اقتصادی همراه ورزش خواهیم بود و کارهای خوب گذشته را تداوم خواهیم بخشید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز شهرداری کرج تیمداری شورای شهر کرج ورزش حرفه ای باشگاه شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت

زهرا شمس احسان صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در اول مهرماه سال گذشته بر اساس صورت جلسه فی‌مابین شهردار تهران و وزیر ورزش مقرر شد که در راستای ساخت آزادراه شهید شوشتری و توسعه خط هفت مترو بخشی از زمین و ورزشگاه تختی به شهرداری تهران تحویل داده شود، اظهار کرد: مابه ازای آن نیز مقرر شد که شهرداری تهران هفت مجموعه ورزشی خود را تحویل وزارت ورزش و جوانان بدهد.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران نیز در قالب لایحه‌ای از شورای شهر اجازه گرفت تا این مهم در راستای اجرای طرح‌های ترافیکی و توسعه شبکه حمل و نقل انجام گیرد، اظهار کرد: در ۱۲ دی‌ماه سال گذشته شورای شهر به شهرداری اجازه انجام این معامله را داد؛ اما در تبصره‌ای ذیل این مصوبه قید کردیم که شهرداری تهران می‌بایست در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ نسبت به تأمین بودجه ساخت هفت ورزشگاه جایگزین اقدام کند و به سازمان املاک نیز فرصت داده شد که نسبت به تأمین زمین در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹ و ... حداقل به مساحت ۳۰ هزار متر اقدام کند و این زمین‌ها را در اختیار سازمان ورزش قرار دهد تا نسبت به ساخت ورزشگاه اقدام کند که حالا حدود چهار ماه از این دستور گذشته، اما هنوز تکلیف این موارد مشخص نیست که از شهرداری می‌خواهیم هرچه سریع‌تر نسبت به انجام این مهم اقدام کرده و گزارش آن را نیز به شورای شهر ارائه کند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است