Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@20:19:10 GMT

بیش از ۴۴ هزار بازدید از اماکن عمومی کیش انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۳۴۵۶

بیش از ۴۴ هزار بازدید از اماکن عمومی کیش انجام شد

مسوول اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز توسعه سلامت کیش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای گام پنجم این طرح از ۱۸ فروردین سال جاری آغاز شده که تا کنون این تعداد واحدهای صنفی مورد بازدید قرار گرفته است.

حسن مجرد افزود: اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و صنوف مختلف از جمله واحدهای صنفی مورد هدف بازدید های تیم های سلامت جزیره در این طرح بوده که یک هزار و ۹۱۹ مورد بازرسی به صورت مشترک با بازرسان ادارات و ارگان های مرتبط انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بیشترین بازدیدها به ترتیب در ماه های فرودین ۹ هزار و ۱۷۶ مورد، در تیرماه ۶ هزار و ۳۷۲ مورد و در خرداد ماه ۶۷۸ مورد بوده است.

مجرد با بیان اینکه این بازدیدها قدم بزرگی در راستای مدیریت و کنترل کووید ۱۹ در کیش به شمار می رود اضافه کرد: در نتیجه این بازرسی ها برای ۳۰۷ واحد متخلف اخطار کتبی صادر شده ۳۷ واحد نیز به علت تداوم تخلفات پلمب شده است.

تمرکز در طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کرونا است و این طرح شامل سه گام اصلی مراقبت، حمایت و نظارت است.

این طرح در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، دستورهای فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، اجرا می شود به‌ منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا  این طرح هم اکنون در  کیش و سایر شهرهای ایران در حال اجرا است.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا کنون در این جزیره بیش از هشت هزار و ۴۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است .

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کیش جزیره کیش هرمزگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کیش جزیره کیش ویروس کرونا کیش جزیره کیش هرمزگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از اماکن تاریخی فارس، امروز رایگان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، محمد ثابت اقلیدی افزود: هدف از نام‌گذاری و گرامی داشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی، تشویق افراد و جوامع محلی به آگاهی افزایی درباره اهمیت میراث فرهنگی در زندگی، هویت و اجتماع آنها است.
بیش از سه هزار اثر تاریخی فارس ثبت ملی و ۱۳ اثر هم ثبت جهانی شده است.

وی افزود: همچنین امروز و فردا ، ۳۰ و ۳۱ فروردین در سراسر فارس برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی برگزار می‌شود که رونمایی از سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید از مهمترین برنامه‌های این روز است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین، نشست بین‌المللی تخصصی، تقدیر از پیسشکسوتان، استادکاران، کنشگران و افراد مؤثر در تحقق مسئولیت اجتماعی در تخت جمشید برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: برگزاری پنل تخصصی تزئینات آجری در بنا‌های تاریخی شیراز در مجموعه فرهنگی تاریخی آرامگاه سعدی ، گردهمایی ۳۰۰ نفر از همیاران دانش‌آموزی میراث فرهنگی فارس با همکاری اداره‌کل آموزش‌ و پرورش در مجموعه فرهنگی و تاریخی ارگ کریم‌خانی و رونمایی از نقشه قدیمی بافت تاریخی شیراز از مهم‌ترین برنامه‌های روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی در استان فارس است.

دیگر خبرها

  • بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی شاخص استان رایگان است
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • بازدید از اماکن تاریخی فارس، امروز رایگان است
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • بازدید بیش از ۱۵۷ هزار مسافر از موزه‌های همدان
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفر از موزه‌های استان همدان
  • دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است
  • مسامحه دستگاه‌های متولی حجاب پذیرفتنی نیست
  • بازدید بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از پایگاه‌های میراث ملی و جهانی