Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، در پایان مسابقات قهرمانی کشور، تیم خراسان شمالی قهرمان، تیم تهران نایب قهرمان و تیم البرز و اصفهان مشترکا به مقام سوم رسیدند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی تیم ملی کوراش با حضور ورزشکاران خراسان شمالی

در رده انفرادی نیز در۳۶ تا ۴۵ سال، ابراهیم مرتضی پور (مازندران) علیرضا گوران (مازندران) غفار میرزایی (البرز) امیر موسایی (اصفهان) وحید غفوریان (خراسان رضوی) سید مصطفی اجاقی (تهران) یحیی آشوری (خراسان رضوی) میثم علی بیگی (تهران)، در اوزان مختلف صاحب مدال طلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی ۴۶ تا ۵۵ سال نیز آقایان عباس روشنی (خراسان شمالی) حسین قربانی (اصفهان) سیدجمال سعیدی (البرز) مهران علیدادیانی (خراسان شمالی) عزت الله صدیقی (البرز) علی محمدی (اصفهان) داوود کمالی (تهران) جوادروحانی (خراسان شمالی) به مقام قهرمانی رسیدند.

در رده سنی ۵۵ تا ۶۰ سال و ۶۱ تا ۶۵ سال محمد رضا قربانی (گلستان) حسین شریفی نصب (اصفهان) قهار قلی شجاعی (خراسان شمالی) محمد حسن مجلسی (تهران) عبدالباقی زکوی (مازندران) رضا مهنان (خراسان شمالی) محسن شعبانی (البرز) در جایگاه نخست اوزان مختلف قرار گرفتند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قهرمانی کوراش اخبار ورزشی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی بارش‌های سیل آسا در ۱۷ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای ۱۷ استان از جمله تهران از آبگرفتگی معابر ، سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه، تگرگ و خسارت به کشاورزان خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اطلاعیه سازمان هواشناسی به شرح زیر است؛

توصیف سامانه: تقویت فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی (بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب)

زمان شروع: دوشنبه 1403/02/03

زمان پایان: چهارشنبه 1403/02/05

نوع مخاطره: رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد گردوخاک و ریزش تگرگ و کاهش نسبی دما

منطقه اثر:

دوشنبه 1403/02/03: جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان.

سه‌شنبه 1403/02/04: مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای گیلان، مازندران و گلستان.

چهارشنبه 1403/02/05: سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استانهای گلستان و چهارمحال و بختیاری.

اثر مخاطره: لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ

توصیه: احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • هشدار نارنجی بارش‌های سیل‌آسا در ۱۷ استان
  • هشدار نارنجی بارش‌های سیل آسا در ۱۷ استان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای برخی از مناطق کشور