Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان از بازگشایی حضوری مدارس مقطع متوسطه دوم در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمد پیری در گفتگویی اظهار کرد: بازگشایی مدارس گلستان در مرحله اول از مدارس روستایی و عشایری و هنرستان ها در رشته های فنی و مهارتی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه 57 هزار دانش آموز گلستانی در مقطع متوسطه دوم تحصیل میکنند افزود: از امروز 15 آبان ماه نیز دانش آموزان مدارس متوسطه دوم که از کارگروه سلامت آموزش و پرورش مجوز دریافت کرده اند جهت ادامه روند تحصیلی در مدرسه حاضر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فرایند بازگشایی مدارس متوسطه اول و مقطع ابتدایی نیز از ابتدای آذر ماه آغاز خواهد شد.

پیری تاکید کرد: الزامات بهداشتی براساس پروتکل‌های ۰۶ که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت است رعایت خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان متوسطه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۸۰ اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز شنبه در آئین نواختن زنگ سلامت در دبیرستان پاینده ناحیه یک اهواز بیان کرد: آموزش و پرورش به دلیل اینکه جامعه بزرگ دانش‌آموزی را در اختیار دارد می‌تواند در حوزه سلامت بسیار اثر گذار باشد و برنامه‌ها و اهداف این بخش را در جمعیت کودک و نوجوان استان عملیاتی کند.

وی از راه اندازی ۸۰ اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان خبر داد و تاکید کرد: آموزش و پرورش این آمادگی را دارد تا با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی، برنامه‌ها و مراقبت‌های بهداشتی حوزه سلامت را در جامعه دانش‌آموزی عملیاتی کند و آنها را ترویج دهد.

حبیبی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بازه سنی برای اجرای برنامه‌های حوزه بهداشت و سلامت و ترویج فرهنگ مراقبت و حفاظت از سلامتی، کودکی و نوجوانی است که در این راستا آموزش و پرورش با همکاری حوزه بهداشت و درمان می‌تواند بسیار اثر گذار باشد.

کد خبر 6083650

دیگر خبرها

  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس خوزستان
  • راه اندازی ۸۰ اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان