Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحناز قائدامینی امروز در گفت‌‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از امروز فعالیت حضوری دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم به صورت حضوری در استان آغاز شد و نزدیک به 42 هزار دانش‌آموز متوسطه دوم می‌بایست در مدرسه حضور بهم رسانند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: 34 هزار دانش‌آموز در شهرها و 8 هزار نفر در روستاهای استان در مقطع متوسطه دوم به صورت حضوری آموزش می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در بحث پروتکل‌های بهداشتی مدارس باید تهویه مناسب داشته باشند و نحوه حضور و فاصله اجتماعی رعایت شود که این موارد در کمیته سلامت هر مدرسه به طور جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قائدامینی خاطرنشان کرد: طبق آخرین آمار بالغ بر ۷۷ درصد دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال استان طبق آخرین آمار واکسینه شده‌اند و مدارس باید واکسینه شدن دانش‌آموزان را نیز بررسی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس  به غیبت خوردن آن‌ها می‌انجامد و حضور دانش‌آموزان جهت فراگیری دروس ارائه شده الزامی است.

انتهای پیام/68032

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بازگشایی مدارس واکسینه دانش آموزان دانش آموزان متوسطه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: این طرح به صورت در چهارمحال و بختیاری با  هدف ارتقای سلامت دهان و دندان آغاز شد.
افشین امیریان افزود: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.
وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق 
  • چوب معلم گل نیست | تنبیه بدنی تا کی؟