Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@05:56:05 GMT

سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در همدان باز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۸۹۰۸

سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در همدان باز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به درخواستی که از وزیر راه شهرسازی برای بازگشایی سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن داشتیم، این سایت امروز با دستور وزیر راه و شهرسازی بازگشایی شد.

وی گفت: به موازات مکاتبه با استاندار همدان مبنی بر تسریع در تصویب طرح جامع شهر  و پیگیری بازگشایی  سامانه جامع طرح نهضت ملی مسکن در همدان، پس از گفتگوی تلفنی با مهندس قاسمی وزیر راه و شهرسازی، به صورت مکتوب نیز از ایشان درخواست پیگیری و حل این مشکل در استان را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: همدان با پیشینه تاریخی و فرهنگی و نزدیکی به مرکز می تواند بستر مناسبی برای سرمایه گذاری اقتصادی، فرهنگی و علمی و پاسخ به مطالبه رهبر معظم انقلاب در زمینه رونق اقتصادی و جهش تولید باشد.

 وی تاکید کرد: اعلام طرح نهضت ملی مسکن از سوی دولت سیزدهم، نیز سیاست ارزشمندی است که به موازات جهش تولید در بخش مسکن به رونق سایر بخش‌های راکد اقتصادی نیز کمک می‌کند.

حاجی بابایی بیان کرد: گزارش‌های مردمی نشان می دهد، سامانه جامع طرح نهضت ملی مسکن برای ثبت نام متقاضیان واجد الشرایط در همدان بازگشایی نشده است و ضرورت دارد در اسرع وقت این مشکل رفع شد.

وی گفت: از وزیر راه و شهرسازی درخواست شده در اسرع وقت ضمن حل مشکل سامانه مذکور، مشکلات موجود برای احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی در همدان را بررسی و حل کند.

  نماینده مردم همدان و فامنین در شورای اسلامی تاکید کرد: از وزیر مسکن درخواست کردیم، نتایج اقدامات و پیگیری های صورت گرفته را برای اطلاع‌رسانی به مردم ولایتمدار همدان، گزارش کنند.

وی با بیان اینکه با دستور فوری وزیر مسکن مبنی بر بازگشایی سریع سامانه مسکن همدان، این سامانه از امروز در دسترس مردم همدان قرار گرفته است خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن حاجی بابایی وزیر راه و شهرسازی نماینده مردم همدان و فامنین در شورای اسلامی سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن طرح نهضت ملی مسکن وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است

  در حالی که بسیاری از متقاضیان  در زمینه پرداخت تسهیلات با مشکل مواجه بودند اما به گفته بسیاری از کارشناسان در حال حاضر پرداخت این تسهیلات نقش موثری در افزایش میزان مشارکت های مردمی دارد .

به گفته کاظمی کارشناس مسکن در حال حاضر با وجود تاکیدات بسیار زیاد در حوزه پرداخت تسهیلات ساخت اما همچنان شاهد آن هستیم که برخی از بانک ها در این حوزه همکاری لازم را انجام نمی دهند و این امر خود زمینه ساز  کند شدن روند ساخت مسکن شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ساخت و همچنین عرضه زمین نقش موثری در تقویت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد و این امر هم خود زمینه ساز همکاری و مشارکت بیشتر متقاضیان مسکن می‌شود.

او یادآور شد: اجرای این اقدامات از سوی دولت زمینه ساز محقق شدن بیشتر پرداخت تسهیلات ساخت مسکن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است