Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@04:36:51 GMT

بازدید اعضای شورای شهر از بهشت سکینه (س)

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۹۰۰۱

بازدید اعضای شورای شهر از بهشت سکینه (س)

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «سید مرتضی اعتصامی» دبیر دوم و رئیس کمیسیون سلامت محیط‌زیست و خدمات شهری، «فاطمه منعمی» خزانه‌دار و رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده، «علی قاسمپور» سخنگو و رئیس کمیسیون حقوقی و املاک، «حسین مهاجری» رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری و «مسعود محمدی» رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کرج با حضور در سازمان مدیریت آرامستان‌ها، از بخش‌های مختلف بهشت سکینه(س) بازدید کردند و در جریان امور قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که به‌صورت سرزده انجام شد، مسئولان ابتدا در ساختمان معراج حاضر شدند و ضمن عرض خدا قوت به طاهرین، به گفت‌وگو با آن‌ها پرداختند.

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر کرج با همراهی «حمیدرضا عسگری» رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌ها در ساختمان پزشکی قانونی مستقر در بهشت سکینه (س) و سالن تشریح حضور یافتند و در جریان روند کار این مجموعه و نحوه ارائه خدمات به ارباب‌رجوعان قرار گرفتند.

حضور در نمازخانه‌ای که در نزدیکی محوطه معراج با معماری ایرانی اسلامی ساخته‌شده، مقصد بعدی مسئولان بود که نوع طراحی و دسترسی آسان آن برای شهروندان نظر اعضای شورای شهر را جلب کرد.

اعضای شورای شهر کرج پس از اقامه نماز ظهر در نمازخانه بهشت سکینه (س) در محل پروژه گذر بهشت حاضر شدند و رئیس سازمان مدیریت آرامستان ها توضیحات مربوط به این پروژه را ارائه کرد.

48

کد خبر 1570638

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز رئیس کمیسیون اعضای شورای بهشت سکینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر یزد، طرح تحقیق و تفحص در قسمت انتهایی بلوار مرحوم ابوترابی مبنی بر بررسی تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب، به کمیسیون نظارت و حقوقی شورا واگذار گردید و این طرح در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: موضوع درچندین جلسه کمیسیون به صورت میدانی و ستادی با حضور شهردار وقت و شهردار فعلی منطقه ۳ همچنین مدیر املاک وقت و فعلی منطقه و سایر مدیران شهرداری دخیل در موضوع مطرح و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

به گفته او: با بررسی کلیه سوابق، مستندات و مکاتبات موجود از سال ۱۳۷۷ تاکنون و تشکیل جلسه کمیته نظارت با حضور مدیران ادارات بازرسی، حقوقی و حراست شهرداری و احصاء اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین بررسی تطبیق یا عدم تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب بلوار مذکور، گزارش اولیه آن آماده شده که پس از نهایی شدن، گزارش مبسوط آن به صحن علنی شورا جهت تصمیم گیری ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر نظارت جدی و موثر بر اجرای پروژه‌ها بر اجرای پروژه‌های شهری طبق طرح مصوب اصرار ورزید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • رویکرد کمیسیون کارگری گلستان، حمایت از واحد‌های راکد و نیمه تعطیل است
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه