Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مراسم احکام منتخبان پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز که به امضای  رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی رسیده است به آنان  اعطا شد.

در این آیین محسن خیری به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزیده شد و وحید کیانی و  علی افراسیابی به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم ریاست سازمان نظام مهندسی   و رضا صدیقی پیرسرایی به عنوان دبیر این سازمان از سوی هیات مدیره برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه هیات رییسه منتخب  با تشکیل جلسه علیرضا قورچیان را به عنوان خزانه دار سازمان  نظام مهندسیی ساختمان البرز انتخاب کردند.

محسن خیری  دارای پیشینه ۲ دوره  ریاست هیات مدیره و همچنین عنوان اولین ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز را در کارنامه کاری خود دارد.

ابوالفضل فانی سرپرست معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری البرز در مراسم  معارفه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز بر رعایت دقیق قانون توسط اعضا تاکید کرد و گفت: همه اعضای این سازمان می‌بایست در راستای وظایف قانونی خود به نحو احسن عمل کرده و در زمینه حفظ سرمایه‌ها و منافع ملی اهتمام داشته باشند.
وی  برنامه ریزی در جهت تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش های اسلامی در معماری و شهرسازی و همچنین تلاش برای اعتلای حرفه های مهندسی ساختمان و مشاغل مرتبط با آن را از مهم ترین وظایف اعضای هیات مدیره دانست و افزود: رعایت اخلاق حرفه‌ای، بهره‌گیری هیئت مدیره از همه ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و خلاقیت‌های مهندسان برای حل مشکلات موجود شهر و استان البرز از اقدامات اولویت‌دار هیئت مدیره است.
 

برچسب‌ها کرج سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرج سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور استانداری البرز کرج سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور استانداری البرز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس به علی خطیر کنایه زد.

طرفداری | مدیرعامل استقلال هدف عضو هیات مدیره پرسپولیس قرار گرفت.

روز گذشته امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس برای چهارمین بازی متوالی موفق به ثبت کلین‌شیت شد تا یک آمار جذاب را ثبت کرده باشد.

عملکرد درخشان رفیعی و مقایسه او با محمدرضا خالدآبادی که استقلال را به پرسپولیس ترجیح داد از سوژ‌ه‌های روز است.

پیمان حدادی عضو هیات مدیره پرسپولیس با انتشار یک استوری اینستاگرامی به علی خطیر مدیرعامل استقلال کنایه زد و نوشت این مدیر به جای سرمایه‌گذاری روی آکادمی، دنبال خرج کردن است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است