Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که سرخ‌ها بعد از شکست هفته گذشته مقابل آلومینیوم با انگیزه برد خانگی مقابل گل گهر در استادیوم آزادی حاضر شده بودند، با ارسالی که صادقی برای گلزنی هم‌تیمی‌هایش شکل داد، ناکام شدند و اکنون ۴۵ دقیقه برای جبران آن فرصت دارند. 

 

در شرایطی که بازی متعادل از سوی دو تیم دنبال می‌شد و پرسپولیسی‌ها با توجه به میزبانی صاحب موقعیت‌هایی نیز روی دروازه محسن فروزان شده بودند، در نهایت در ثانیه‌های پایانی بازی این صادق صادقی بود که با سود بردن از ضربه ایستگاهی و ارسالی دیدنی تیمش را صاحب موقعیت گلزنی کرد و تیمش را به برتری در نیمه اول رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ارسال مواج هافبک گل گهر که در نقل و انتقالات تابستانی نیز چند تیم را خواهان خود می‌دید و در نهایت ترجیح داده بود به کار در جمع شاگردان امیر قلعه نویی ادامه دهد، برای هم‌تیمی‌هایش با دخالت امین پورعلی به گل برتری این تیم تبدیل شد و باید دید آنها قادر خواهند بود در ادامه از این گل ارزشمند محافظت کنند یا خیر.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تهران گل گهرسیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی سه گله پرسپولیس در آبادان مقابل صنعت نفت پانزدهمین برد سرخ‌ها در این فصل بود باعث شد این تیم موقتا به صدر جدول صعود کند و منتظر نتیجه بازی استقلال و شمس آذر قزوین بماند.

پرسپولیس در حالی به آبادان رفت که تصور می‌شد با توجه به موقعیت خطرناک صنعت نفت در جدول و خطر سقوط این تیم، صنعت با یک بازی انتخاری کار را برای سرخ‌ها سخت کند اما گل زودهنگام دانیال اسماعیلی‌فر شرایط را تغییر داد و حتی بعد از آن نیز میزبان نمایشی کمتر از حد انتظار ارائه داد.

با وجود اینکه پرسپولیس در این بازی موقعیت چندانی به دست نیاورد و صنعت در این زمینه حد فاصل گل اول و دوم سرخ‌ها کاملا موفق بود اما در فاز تهاجمی هم حرفی برای گرفتن نداشت و در کل مسابقه دو سه موقعیت گل خوب ساخت.

در چنین شرایطی پرسپولیس با برد سه بر صفر آبادان را ترک کرد تا پانزدهمین برد این تیم قاطع‌ترین برد سرخ‌ها باشد. قبل‌تر پرسپولیس در قزوین با نتیجه سه بر یک پیکان را شکست داده و مقابل فولاد 4 بر 2 پیروز شده بود اما برد با اختلاف سه گل در کارنامه‌اش نداشت.

این قاطع‌ترین و البته راحت‌ترین برد پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر تا اینجا بود آن‌هم در شرایطی که تصور می‌شد کار سختی در آبادان داشته باشد.

نکته اینکه پرسپولیس در این بازی 13 شوت به سمت دروازه حریف زد که چهار تا از آنها داخل چهارچوب بود و شاید تعداد موقعیت‌های گل قطعی سرخ‌ها از این عدد چهار هم کمتر بود.

دیگر خبرها

  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • دلیل شادی نکردن کنعانی مشخص شد
  • قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم