Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@19:04:35 GMT

توقف پرسپولیس مقابل تیم قلعه‌نویی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۹۴۹۸

توقف پرسپولیس مقابل تیم قلعه‌نویی

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت. عیسی ‌آل‌کثیر در دقیقه ۵۴ برای میزبان گلزنی کرد و آرمین سهرابیان در دقیقه ۲+۴۵ برای گل‌گهر گلزنی کرده بود.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی (۴۶ - مهدی عبدی)، علی نعمتی، سعید آقایی (۷۵ - محمد شریفی)،‌ مهدی شیری، میلاد سرلک، رضا اسدی (۶۴ - احسان پهلوان)، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، مهدی تیکدری، یونس شاکری (۴۵ - مرتضی تبریزی)، رضا شکاری (۷۸ - محمد آقاجانپور)، میلاد زکی‌پور (۷۸ - شایان مصلح) ، سعید صادقی، مسیح زاهدی و امین پورعلی (۶۴ - فرشید باقری).

داور: بیژن حیدری

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در ترکیه به سر می‌برد، امشب(دوشنبه) به تماشای مسابقه آنالیا اسپور و گالاتاسرای پرداخت. مسابقه‌ای که غیر از قلعه‌نویی یک میهمان ویژه دیگر هم داشت.

وینچنزو مونتلا ستاره سابق و نامدار فوتبال ایتالیا که هدایت تیم ملی ترکیه را برعهده دارد در حاشیه حضور در بازی لیگ این کشور، با قلعه‌نویی سرمربی ایران ملاقات داشت.

در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیمهای ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد.

این مساله باید در نامه نگاری های بعدی میان فدراسیون های دو کشور مورد بررسی قرار بگیرد و باید دید چه زمانی ایران و ترکیه با هم دیدار دوستانه خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • عکس| قول و قرار قلعه نویی و مونتلا در ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران