Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد سوم علیرضا تقوایی رئیس اداره ایستگاه‌های ۲۹و ۴۵ آتش نشانی مشهد گفت: آتش نشانان و نجاتگران چندین ایستگاه به ۶ مصدوم سانحه تصادف خودرو حامل معلمان و نیسان وانت در کیلومتر ۴۰ جاده مشهد به کلات امداد رسانی کردند.

او افزود: در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و پیشگیری از حریق ایستگاه‌های ۳۸ و ۴۵ را به محل حادثه در کیلومتر ۴۰ جاده مشهد به کلات حوالی روستای محمدیه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره ایستگاه‌های ۲۹و ۴۵ آتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور آتش در محل مشخص شد، یک دستگاه سواری پراید و خودرو نیسان وانت برخورد کرده اند و این حادثه سبب مجروح و محبوس شدن سرنشینان خودرو پراید در داخل وسیله نقلیه شده بود.

تقوایی بیان کرد: در این حادثه ۵ سرنشین خودرو پراید شامل ۴ خانم و یک آقا که تعدادی از آن‌ها معلم بودند و راننده نیسان وانت به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

 

انتهای پیام//ر.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه تصادف رانندگی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: این حادثه ساعت ۴:۰۸ دقیقه بامداد امروز در ۴۰ کیلومتری شهر مهریز در حوالی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اتفاق افتاده است.

طباطبایی افزود: اتوبوس از عقب به کامیون برخورده کرده است که بر اثر آن ۱۴ مصدوم به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز منتقل و یک مصدوم دیگر نیز در محل حادثه سرپایی درمان شد.

این دومین حادثه اتوبوس مسافربری در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳ در استان یزد است؛ حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه رخ داد که واژگونی اتوبوس بندرعباس تهران با ۱۳ مصدوم بود.

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف دو پراید در جاده اهر- مشگین شهر
  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر