Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از هفته پنجم گروه "ب" تیم‌های بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان و آویژه صنعت پارسای مشهد و شیمیدر قم و اکسون تهران به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار تیم فولاد مبارکه سپاهان به مصاف آویژه صنعت پارسا مشهد رفت و با درخشش عماد سلمانی موفق شد با نتیجه ۷۲ بر ۶۷ آویژه صنعت پارسا مشهد را شکست دهد و به دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان با پیروزی در این دیدار با ۲ پیروزی و ۲ شکست در رده ۵ جدول گروه "ب" مسابقات قرار گرفته است در مقابل هم آویژه صنععت پارسا مشهد با ۳ شکست و یک پیروزی در رده ۶ قرار گرفت.

در این دیدار عماد سلمانی از فولاد مبارکه سپاهان با کسب ۳۰ امتیاز، ۸ ریباند و یک پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم محمد لوکا آنجوسیچ کروات از آویژه صنعت پارسای مشهد با کسب ۱۸ امتیاز، یک ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.

در دومین دیدار تیم شیمیدر قم به مصاف اکسون تهران رفت و با نتیجه ۸۴ بر ۵۰ حریف را از پیش رو برداشت تا چهارمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را جشن بگیرد. شیمیدر در حال حاضر با ۴ پیروزی و بدون شکست با توجه به یک بازی کمتر نسبت به مهرام در جایگاه دوم قرار دارد. تیم اکسون تهران هم با شکست در این بازی با ۴ شکست و یک پیروزی در رده چهارم جدول گروه "ب" ایستاده است.

در این دیدار نوید رضایی فر از شیمیدر با کسب ۱۵ امتیاز، ۲ ریباند و یک پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم محمد حسین‌پور از اکسون با کسب ۱۳ امتیاز، یک ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

بیشتر بخوانید 

تفنگداران مهرام با دبل "حسن زاده" لنج بندری‌ها را تصرف کردند/ مس رفسنجان در گام اول، پدافند تهران را از کار انداخت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال بهترین بازیکن آویژه صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود