Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیبو کورتوا سوت های اعتراضی هواداران در برنابئو را درک می کند

تیبو کورتوا در 12 بازی این فصل از رقابت های لالیگا 13 گل دریافت کرده اما این بیشتر به خاطر ضعف دفاعی تیم بوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، دروازه بان بلژیکی بعد از پیروزی 2-1 مقابل رایو گفت:

یک طرف خوب وجود دارد اما به خاطر دقایق پایانی بازی کمی تلخ و شیرین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی توانیم وقتی 2-0 پیش هستیم، اجازه دهیم که چنین اتفاقاتی رخ دهد، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما آنها به گل رسیدند. امروز سه امتیاز بسیار مهم بود. آنها خوب پرس کردند اما ما از موقعیت های خود برای گلزنی بیشتر استفاده نکردیم.

بازی را کاملاً خوب کنترل کردیم، اما روی کرنر آخر بازی آنها نزدیک بود به گل برسند و این نقطه ای است که باید در آن بهتر شویم. تیم ثابت کرد که می تواند ایستادگی کند، بجنگد و اینکه تا لحظه آخر متمرکز هستیم. باید سعی کنیم کلین شیت کرده و کار را زودتر تمام کنیم. این چیزی است که باید تغییر دهیم چون کیفیت زیادی برای رسیدن به گل های بیشتر داریم.

اگر هواداران ما را هو می کنند، سعی خواهیم کرد بهتر بازی کنیم تا به آنها بیشتر خوش بگذرد.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم مسعود شجاعی: آن از فدراسیون و خوبان عالم، این هم از لیگ و داوری اعلام لیست تیم ملی برای بازی با لبنان و سوریه؛ خبری از طارمی نیست! گل زیبای یاگو آسپاس به بارسلونا در دقیقه 96 (سلتاویگو 3-3 بارسلونا) روی کین: فرد و مک تومینای در حد منچستریونایتد نیستند؛ منچسترسیتی از هر نظر بهتر بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت آرسنال و چلسی با یک اتفاق تاریخی همراه بود. شاگردان میکل آرتتا موفق شدند با پیروزی ۵-۰ هم در کورس قهرمانی بمانند و هم نتیجه‌ای تاریخی را خلق کنند.

بازی در همان ابتدا با گلزنی آرسنال آغاز شد. در دقیقه ۴ لئاندرو تروسارد با پاس رایس در سمت چپ محوطه به توپ رسید و موفق شد با شوتی حساب‌شده بازی را ۱-۰ کند.

در ادامه کمی شرایط آبی‌ها بهتر شد و آنها بازی را در دست گرفتند. با این حال در خلق موقعیت مشکل داشتند و اولین موقعیت‌شان در دقیقه ۱۸ خلق شد. جایی که ضربه سر دیساسی با اختلاف نه‌چندان کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ ضربه جکسون به پای گابریل برخورد کرد و به شکل خطرناکی به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هاورتز در مقابل دروازه چلسی به توپ رسید اما ضربه‌اش را پتروویچ با یک سیو زیبا دفع کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول با همان گل دقایق ابتدایی به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم آرسنال بود که به گل رسید. در دقیقه ۵۲ ضربه رایس با برخورد به مدافعان منحرف شد و در نزدیکی دروازه به وایت رسید تا او هم گل دوم را به ثمر برساند.

پنج دقیقه بعد با پاس زیبای اودگارد از میانه میدان هاورتز در موقعیت عالی‌ای قرار گرفت. او در مصاف با کوکوریا و پتروویچ پیروز بود و موفق شد دروازه را برای بار سوم فرو بریزد.

در دقیقه ۶۱ جکسون با رایا تک به تک شد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد یک بار دیگر هاورتز به گل رسید. او با پاس ساکا در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی توانست گل چهارم را بزند.

در دقیقه ۷۰ روی حرکت تیمی بازیکنان آرسنال بن وایت در سمت راست محوطه جریمه با ضربه‌ای روی پا به شکلی زیبا توپ را از روی سر پتروویچ وارد دروازه آبی‌ها کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی آرسنال بازی را در اختیار داشت و چند حمله نصفه و نیمه دیگر هم خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان پنج گل به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند