Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: از روز گذشته کلاس‌های درس مقطع متوسطه دوم تحصیلی (پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم) در مدارس شهری و در همه شاخه‌ها و رشته‌ها آغاز شده است.

گوهری راد گفت:  مدارسی که از لحاظ درخواست مجوز برای بازگشایی در سامانه مربوطه کار‌های لازم را انجام دادند  و مجوز آن‌ها از طریق اداره کارگروه سلامت شهرستان صادر شده است به صورت حضوری با رعایت ضوابط بهداشتی مانند تراکم زیر ۱۵ نفر برای کلاس‌ها شروع به کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: اگر شورای مدارس که متشکل از شورای والدین و مدیر مدرسه است ظرفیت بازگشایی مدارس را تایید کردند با درخواست از اداره کارگروه سلامت شهرستان اجازه برگزاری حضوری کلاس‌ها را دریافت خواهند کرد.

گوهری راد گفت: در سطح استان ۲ هزار و ۴۵۰ مدرسه در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند و حدود هزار و ۶۰۰ مدرسه مجوز لازم رابرای بازگشایی دریافت کردند.

او با بیان اینکه امسال ۳۸۵ هزار نفر در سطح استان دانش آموز خواهیم داشت، افزود: کلاس‌های درس مقاطع متوسطه اول (هفتم، هشتم و نهم) و ابتدایی شهری از اول آذر، حضوری برگزار خواهد شد.

گوهری راد ادامه داد: کلاس‌های درس گنجایش زیر ۱۵ نفر خواهند داشت و مدت زمان کلاس‌ها هم کاهش خواهد داشت، همچنین امکان تعطیلی و زنگ تفریح بیشتر خواهد شد و مدیر مدرسه می‌تواند برای کلاس‌های مختلف ساعت ورود و خروج مجزایی تعیین کند تا دانش آموزان در حیاط مدرسه تجمیع نکنند.

او افزود: تمام کارمندان مدارس هنوز واکسیناسیون کامل نشده اند، اما کادر اداری مدارس ۹۵ تا ۱۰۰ درصد واکسن تزریق کرده اند.

گوهری راد گفت: درصدی از معلمان ما دُز دوم  و برخی ها هم هنوز دُز اول واکسن را تزریق نکرده اند، اما بیش از ۹۴ درصد معلمان گلستانی واکسیناسیون انجام شده است.

او گفت: برای معلمان هم همان اتفاقی که برای کارمندان دولت بر اثر انجام ندادن واکسیناسیون رخ خواهد داد، همان وضعیت اتفاق خواهد افتاد و امکان حضور در کلاس‌های درس را ندارند و غیبت غیر موجه محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی مدارس کلاس حضوری کلاس های درس گوهری راد کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان در قعر جدول تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا

بررسی آمار تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا در استان ها نشان می دهد که کمترین میزان تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا در استان گلستان انجام شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بررسی آمار تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا در استان ها نشان می دهد که کمترین میزان تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا در استان گلستان انجام شده است و این استان همچنان در قعر جدول رتبه بندی تبدیل قرار دارد.

در استان گلستان 74 هزار و 405 مجوز صنفی معتبر وجود دارد که از این تعداد فقط چهار هزار و 674 مجوز معادل 6.3  درصد از کل مجوزهای صنفی معتبر استان به شناسه یکتا تبدیل شده است.

استان های بوشهر، ایلام و مرکزی، سمنان و کرمان نیز به ترتیب با تبدیل 7.2درصد، 8 درصد و 8.2 درصد،8.4 درصد و 8.7 درصد  از کل مجوزهای صنفی معتبر در استان کمترین میزان تبدیل را انجام داده اند.

تا روز مورد گزارش استان های لرستان، گیلان، همدان و خراسان جنوبی به ترتیب با تبدیل 31.9 درصد، 24.5 درصد، 19.1 درصد و 18.9 درصد از کل مجوزهای معتبر صنفی همچنان در صدر جدول رتبه بندی استان ها در تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا قرار دارند.

لازم به ذکر است؛ از 25 اردیبهشت سال 1403 مجوزهای کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی دهند.آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نام شان در qr.mojavez.ir نیست می توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط 3 کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • گلستان در قعر جدول تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی