Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنی هاشمی، رئیس اداره نظام مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات در روز بعد از انتخابات کلیه اعضای نظام مهندسی فرصت داشتند به مدت ۷ روز در صورتی‌که شکایتی دارند آن را به هیئت اجرایی تحویل دهند و هیئت اجرایی به همراه دستگاه نظارت ۵ روز مهلت رسیدگی به شکایت را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره نظام مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی البرز  افزود: در طول این ۷ روز تعداد ۲۳ فقره شکایت در خصوص انتخابات به هیئت اجرایی واصل و هیئت اجرایی این شکایات را به اتفاق نماینده دستگاه نظارت به طور کامل بررسی کرد و شکایتی که تاثیری در نتیجه انتخابات ایجاد کند احراز نشد و از این رو تغییری در نتایج اعلامی قبلی حاصل نشد.

او ا گفت: پس از طی فرآیند مذکور کلیه موارد فوق طی صورت جلسه که به امضا اعضای هیئت اجرایی و دستگاه نظارت این  استان  رسید به دستگاه نظارت کشور ارسال و در نهایت منجر به صدور اعتبار نامه اعضای دوره پنجم هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان شد.

بنی هاشمی افزود: نکته مشترک در بیشتر شکایات واصله اعتراض به اختلال به وجود آمده در سیستم اخذ رأی عنوان شده بود که این موضوع با اقدام به موقع مجری انتخابات در رفع اختلال و اطلاع رسانی گسترده به همه اعضای سازمان این استان و در نتیجه اخذ ۸۰۱۱ رای از مهندسان واجد شرایط و رشد خیره کننده صد درصدی شرکت اعضای سازمان در انتخابات نسبت به دوره قبل گواهی بر عدم وجود تخلف از نظر این اداره کل است و این موضوع باعث شد تا این اداره کل هر چه مصمم‌تر در جهت صیانت از آرای ۸۰۱۱ نفر از مهندسان این استان فرآیند انتخابات را تا صدور اعتبارنامه‌های اعضای جدید هیئت مدیره پیگیری کنند.

انتهای پیام /ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظام مهندسی سلامت انتخابات دستگاه نظارت نظام مهندسی هیئت اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه

ده‌ها نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در آمریکا در حمایت از غزه دست به اعتراض زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا آمریکا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند.

همچنین ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن نیز بازداشت شدند.

اداره پلیس شهر نیویورک به "سی ان ان" گفت که دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در جریان اعتراضات در محوطه مدرسه دستگیر شدند.

 

.

 

روز200 طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختریسازمان ملل: 70 درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور