Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صادق رضایی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در گچساران اظهار کرد: مردم باید دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل ها را به خوبی رعایت کنند.

وی بیان کرد: تا کنون ۵۷ هزار و ۹۱ مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری ها ۱۷ هزار و ۱۶۹ مورد آنها مثبت بوده است.

 سرمرست شبکه بهداشت ودرمان گچساران تصریح کرد: ۱۶ هزار و ۷۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در گچساران تا کنون بهبود یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی عنوان کرد: ۱۷۴ نفر از شهروندان گچساران از ابتدای وجود بیماری منحوس کرونا براثر این بیماری فوت کردند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۷۴ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی در این شهرستان قرار دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان‌ گچساران خاطر نشان کرد: هم اکنون ۵ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.

رضابی افزود: بیش از ۶۰ درصد بیماران بستری شده در بیمارستان های گچساران افرادی هستند که واکسن کرونا را دریافت نکرده و پروتکل های بهداشتی را نیز به خوبی اجرا نکردند.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم هر چه سریعتر به مراکز و پایگاههای بهداشتی ودرمانی شهری و روستایی جهت تزریق واکسن مراجعه و آن رادریافت کنند.

 وی گفت: در این شهرستان تا کنون ۱۴۴هزار و ۵۷۵ مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهار کرد: از این تعداد افزون بر ۸۱ هزار و ۶۹۷ مورد دوز اول و ۶۲هزار و ۸۷۸ مورد دوز دوم بوده است.

رضایی با اشاره به اینکه جمعیت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸سال در گچساران ۱۰هزار و ۸۷۱ نفر می باشد، افزود: تزریق واکسناسیون دانش آموزان ( ۱۲ الی ۱۸ سال ) در شهرستان مانند دیگر نقاط کشوردر حال اجراست.

وی ادامه داد: تا ۱۵ آبان‌ماه سال‌جاری افزون بر ۱۴هزار و ۴۱۲ دانش آموز (۱۲الی۱۸ سال) واکسن کرونا را دریافت کردند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران اضافه کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۲۳۳ نفر دوز اول و ۵ هزار و ۱۷۹ نفر نیز دوز دوم بوده است.

رضایی اظهار کرد:یاد آوری دوز واکسن برای افرادی که از تزریق دومین نوبت واکسن آنها ۶ ماه گذشته ، آغاز شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموز واکسن درمان بهداشت شبکه بهداشت و درمان واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عبدالسبحان حقیقی گفت: امسال ۱۵ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت اعزام خواهند شد که حدود ۷ هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور و ۱۰ هزار نفر به اردوی راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند.

وی به استقبال خوب دانش‌آموزان از اردوی راهیان پیشرفت اشاره کرد و افزود: در این اردو دانش آموزان با پیشرفت‌های مختلف در استان‌ها آشنا می‌شوند.

عبدالسبحان حقیقی اظهارداشت: اردوی راهیان‌نور و پیشرفت یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با پیشرفت‌های کشور دارد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان با اشاره به برنامه‌های امسال بسیج دانش‌آموزی استان عنوان کرد: یکی از برنامه‌های امسال، طرح یاوران ولایت است که در تابستان برگزار می‌شود، همچنین توانمند‌سازی دبیران درس دفاعی در دستور کار قرار دارد که بعد از فراگیری این دوره بتوانند در مدارس تدریس کنند.

حقیقی با اشاره به شناسایی بیش از ۱۷۵ دانش‌آموز نخبه گفت: این تعداد نخبه در بخش‌های علمی، قرآنی، هنری، ورزشی و سایر عرصه‌ها است که تلاش می‌شود تا در این زمینه‌ها بتوانند استعداد و توانایی نخبگی خود را پرورش دهند.

دیگر خبرها

  • کتک زدن معلم در کلاس توسط دانش آموز بی تربیت
  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد