Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: از امروز همه افراد بالای ۶۰ سال و کسانی که دارای بیماری خاص هستند می‌توانند با مراجعه به مراکز اعلام شده، نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهرداد بابایی با اشاره به تغییر رنگ شهرستان کرج از نارنجی به زرد اظهار کرد: با این تغییر، به جز شهرستان طالقان که آبی است، سایر شهرستان‌های البرز زرد رنگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه شاهد ادامه سیر نزولی شیوع کرونا در استان هستیم و امیدواریم این روند با رعایت جدی‌تر پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان و ادامه فرایند تزریق واکسن، ادامه دار باشد.

این مسئول با اشاره به نکاتی در خصوص دز سوم واکسن کرونا توضیح داد: در کنار کادر بهداشت و درمان، همه افراد با سن بالا و کسانی که دارای بیماری خاص و زمینه‌ای و در معرض خطر هستند ( فارغ از سن) می‌توانند با مراجعه به مراکز اعلام شده، نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هیچ محدودیتی در تزریق انواع واکسن نداریم و همه واکسن‌هایی که از قبل در مراکز عرضه می‌شدند در دسترس است و مراجعه کنندگان با حضور در مراکز تزریق می‌توانند بدون معطلی واکسن مورد نظر خود را دریافت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسیناسیون البرز بیماران خاص کووید 19 دز سوم واکسن سوم واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند

یحیایی گفت: از آغاز اجرای طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان سه هزار و ۹۵ نفر بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: از کل مراجعان به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه ۳۹۶ مورد در اثر حادثه ترافیکی و ۳۱ هزار و ۸۱۳ مورد به دلیل سایر بیماری‌ به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه مراجعه داشتند و در این مدت ۵۱۸ مورد عمل جراحی در بیمارستان های دانشگاه انجام شد.

یحیایی یادآور شد: از آغاز سال نو ۱۰۵ نوزاد در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان چشم به جهان گشودند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال
  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • سوال روز هفدهم طرح زندگی با آیه‌ها در البرز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز
  • ۱۲۴ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی البرز انجام شد
  • قلع و قمع ۱۰ بنای غیرمجاز در شهرستان البرز
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد