Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهرام فاضلی‌زاد امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان به همت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) میزبان نوزدهمین همایش ملی علمی و پژوهشی سیمای امام رضا (ع) در ادبیات کودک و نوجوان است.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه حدود ۱۶ دوره است که همایش‌ و یا جشنواره‌ها را به صورت پژوهشی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال هم تصمیم بر آن شد که سیمای امام رضا (ع) را در ادبیات کودک و نوجوان مورد پژوهش قرار دهیم.

وی ادامه داد: این موضوع کاملا تخصصی و پژوهشی است که در قالب آن ادبیات فارسی را از زوایای مختلف مورد کنکاش قرار داده‌ایم تا ببینیم ادبیات فارسی به چه شکلی از فرهنگ ائمه اطهار(ع) و به ویژه امام رضا متأثر بوده است.

فاضلی‌زاده افزود: برای تحت پوشش قرار دادن جامعه مخاطب؛ فراخوان و پوستر توزیع شده، همچنین نشست‌های مختلف با اعضای کمیته علمی همای برگزار شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب از همایش، تصریح کرد: تاکنون ۳۲ مقاله از استان به همایش ملی علمی، پژوهشی سیمای امام رضا (ع) ارسال شده است.

این مسؤول با بیان اینکه آیین اختتامیه این همایش در آذرماه و همزمان با ولادت حضرت زینب (س) برگزار می‌شود، افزود: مقالات و آثار ارسالی در این دوره به صورت کتاب و همچنین در نشریات چاپ می‌شود.

وی تصریح کرد: بعد از داوری و در آیین اختتامیه به ۱۲ مقاله برگزیده جوایز نقدی و لوح اهدا می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کودک فرهنگ امام رضا نوجوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه فارس فارس کرمانشاه ۳۲ مقاله سیمای امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره رادیویی پژواک، پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه ها و صدای مراکز می توانند اثر خودشان را با موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه،  تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زیر تیغ
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد