Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان مشگین شهر با بررسی فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در راستای توسعه فعالیت‌های دینی و ترویج آموزه‌های اسلامی، سفر به شهرستان‌ها و بخش‌های استان در اولویت قرار گرفته که مسائل فرهنگی و تبلیغی و آسیب‌های اجتماعی از نزدیک بررسی و رصد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تعاملی که به وجود آمده، باید نهایت استفاده و بهره‌برداری را از این فرصت داشته و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام دهیم که در این راستا همفکری و همکاری ائمه جمعه باید مستمر باشد تا بتوانیم شاهد رشد فرهنگ دینی در سطح منطقه باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص و ویژه ای که شهرستان مشگین شهر دارد، مسئولین باید نگاه جدی تری به آن داشته باشند و ما نیز با برنامه ریزی جامع در پیشرفت فرهنگی و دینی مشکین شهر مصمم هستیم.

حجت‌الاسلام جعفرزاده افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های ما در مشگین شهر استقرار روحانی در این منطقه است که با هماهنگی لازم و تعیین روحانی و خانه عالم، این استقرار در روزهای آتی انجام می‌شود.

در ادامه حجت‌الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر با تبیین اهمیت فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان گفت: منطقه مشگین شهر دارای پتانسیل و ظرفیت‌های فراوان فرهنگی مذهبی است که مطمئناً با برنامه‌ریزی مناسب و سرمایه‌گذاری لازم می‌توان اقدامات مؤثری در این شهرستان به انجام برسانیم.

وی افزود: مردم شهرستان مشگین شهر به انقلاب اسلامی عشق و ارادت دارند و حضور گسترده در مراسم ملی و مذهبی نشانه این علاقه است.

کد خبر 5345604

منبع: مهر

کلیدواژه: مشگین شهر آسیبهای اجتماعی اردبیل یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها کرمانشاه استکبار ستیزی بارش باران گرگان راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه فرهنگی فرزندآوری باید در جامعه اصلاح شود

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: اصلاح دیدگاه فرهنگی برای افزایش نرخ باروری و افزایش تمایل به ازدواج در شهرستان باید به صورت اساسی انجام شود و در این راستا خانواده ها و دستگاه های فرهنگی رسالتی خطیر دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد صبح سه شنبه در جلسه کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان اردبیل اظهار کرد: در قالب طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل ۸۴۰ خانواده ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۶۱ پرونده تشکیل شده و برای ۴۰۰ خانواده زمین واگذار شده و یا در حال واگذاری است.

وی با تاکید بر اینکه در تسهیل روند واگذاری زمین به خانواده های مشمول باید دستگاه های مربوطه اهتمام ویژه داشته باشند، خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی و دستگاه های دخیل در این حوزه تمام تلاش خود را برای انجام احسن و مطلوب کار انجام می دهند.

فرماندار اردبیل با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج و کاهش نرخ باروری در شهرستان اردبیل گفت: نیاز است در فرهنگ سازی جوانی جمعیت و فرزندآوری اقدامات عملی و سرمایه گذاری های لازم صورت گیرد.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: کارگروه های مختلف از جمله فرهنگی، تسهیلات، اداری و مالی در راستای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل تشکیل می شود و این کارگروه ها باید مشکلات و مطالبات دراین حوزه را بررسی و راهکاری های لازم را ارائه دهند.

فرماندار اردبیل بر روند تسهیل ارائه تسهیلات طرح جوانی جمعیت توسط بانک ها تاکید کرد و افزود: نیاز است در این حوزه بانک های عامل نیز همکاری لازم را داشته باشند.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: از بانوان هم در دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی حمایت های لازم باید صورت گیرد تا این بانوان مشکلاتی نداشته باشند.

وی گفت: اصلاح دیدگاه فرهنگی برای افزایش نرخ باروری و افزایش تمایل به ازدواج در شهرستان باید به صورت اساسی انجام شود و در این راستا خانواده ها و دستگاه های فرهنگی رسالتی خطیر دارند.

کد خبر 6079677

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری در اصفهان هستیم
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری کشور در اصفهان هستیم
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • نونهالان از سنین پایین در مسیر تربیت دینی قرار گیرند
  • دیدگاه فرهنگی فرزندآوری باید در جامعه اصلاح شود
  • واگذاری زمین به ۴۰۰ خانوار اردبیلی در قالب طرح جوانی جمعیت