Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد میانسالی که در پوشش مأمور درِ خانه زن‌های سالخورده و تنها را می‌زد و طلا و جواهراتشان را با زور ضرب و شتم به سرقت می‌برد با تلاش مأموران دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی ردزنی و دستگیر شد.

دستور ویژه رئیس پلیس آگاهی استان

با دریافت گزارش‌های پی‌درپی از وقوع سرقت‌های سریالی در حوالی خیابان‌های رسالت، مصلی، میرزا کوچک خان، شهرک شهید رجایی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که با ضرب و شتم همراه بود، سرهنگ جواد شفیع‌زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خواست به دقت ماجرا را رصد و عامل و یا عاملان این اقدام را دستگیر کنند.

از همین رو پرونده‌ای که دارای حدود 9 شاکی و تمامی آن‌ها پیرزن بودند روی میز سرهنگ «میش مست» قرار گرفت. طبق روال هم رئیس دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی در بررسی اولیه اظهارات شکات و مستندات موجود در پرونده پی برد در پس پرده تمامی سرقت‌ها یک فرد میانسال حضور دارد.

در ادامه رئیس دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی استان تمامی شکات پرونده را برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس آگاهی دعوت کرد و از آن‌ها خواست آنچه به وقوع پیوسته را به تصویر بکشند.

سارق چگونه طعمه‌ها را وادار به سکوت می‌کرد؟

یکی از شکات که زن سالخورده‌ای بود، مدعی شد: در خانه تنها بودم که این فرد در زد، وقتی در را باز کردم او خودش را مأمور معرفی کرد و در یک لحظه من را هل داد و وارد خانه شد. او من را به باد کتک گرفت و گفت اگر صدایت در بیاید داخل حمام زندانی‌ات می‌کنم. ترسیده بودم و سکوت کردم، او دست‌های من را بست و با دستمالی شبیه به روسری که با خودش آورده بود دور دهانم را نیز بست. با یک قطعه چوب که در دستش بود ضربات سنگینی به کتف راست، چپ و دو ضربه هم به سرم زد. با ضربه آخر سرم شکست و نقش بر زمین شدم. پس از آن طلا و جواهراتم را سرقت و از خانه فرار کرد.

باتوجه به اینکه مرد سارق در تمامی پرونده‌ها افراد سالخورده را مورد هدف و ضرب و شتم قرار می‌داد و در این میان کار برخی از پیرزن‌ها به بیمارستان کشیده شده بود، رئیس دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی استان که در ردزنی این دست افراد تبحر خاصی دارد، دستورات ویژه‌ای به کارآگاهان این اداره داد. در نهایت پس از بررسی تمامی صحنه‌های سرقت، تحقیق از مال‌باختگان و چهره‌نگاری، تصویر متهم با هویت (مصطفی.ص) در میان مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار مورد شناسایی قرار گرفت و پیش‌روی شکات گذاشته شد که تمامی آن‌ها عامل سرقت‌ها را شناسایی کردند.

پلیس چرت سارق را پاره کرد

به این ترتیب محل اختفای متهم نیز با اقدام‌های پلیسی دقیق شناسایی شد و درحالی که سارق مأمورنما در خواب به سر می‌برد، با حضور مأموران پلیس آگاهی در بالای سرش، چرتش پرید و دستگیر شد . با انتقال متهم به دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی، تمامی مالباخته‌ها با حضور در پلیس آگاهی تأیید کردند که او همان سارق مأمورنماست. در پی آن متهم که راهی برای فرار از حقیقت نداشت به ارتکاب سرقت‌های خشن از افراد سالخورده اعتراف کرد.

با توجه به نحوه سرقت طلا و جواهر پیرزن‌ها توسط متهم، تحقیقات کارآگاهان برای کشف دیگر ابعاد مخفی ماجرا و همچنین مشخص شدن دیگر جرایم احتمالی این فرد ادامه دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مامورنما پلیس آگاهی سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا