Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بارش برف و باران اغلب محور‌های مواصلاتی کشور را درگیر کرده است و اغلب محور‌های مواصلاتی در استان‌های مختلف درگیر بارش برف و باران هستند. خبرگزاری میزان - رضا اکبری در برنامه زنده تلویزیونی گفت: بارش برف و باران اغلب محور‌های مواصلاتی کشور را درگیر کرده است و اغلب محور‌های مواصلاتی در استان‌های مختلف درگیر بارش برف و باران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: مهم‌ترین محور‌هایی که در چند روز گذشته درگیر بارش برف شده اند، محور هراز و چالوس بوده و برخی از محور‌های فرعی و ارتفاعات در استان‌های قزوین، البرز، تهران و چند استان دیگر شاهد بارش‌ها بودند که البته خوشبختانه شدت بارش به حدی نبود که انسداد راه‌ها را به همراه داشته باشد.   معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با توجه به پیش بینی‌هایی که صورت گرفته بود ما در چندین نوبت اقدام به پاک سازی برخی از محور‌ها کرده بودیم و امسال ما طرح زمستانی را زودتر از سال‌های گذشته آغاز کرده ایم به طوری که طرح هوشمند زمستانی از ۱۵ آبان ۱۴۰۰ آغاز شد.   اکبری گفت: با حضور به موقع نیرو‌های راهداری و آمادگی نیرو‌های راهداری در محور‌های مختلف هیچ مشکلی ایجاد نشد و با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته امیدواریم مسیری مسدود نشود.   وی افزود: شدت بارش برف به حدی نبود که منجر به انسداد محوری شود همچنین ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری جدید به ناوگان راهداری زمستانی استان‌های سردسیر اضافه شده است.   معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در طرح جدید زمستانی امسال مقرر شده به ازای هر ۲۰ کیلومتر راه‌های اصلی و شریانی یک دستگاه نمک پاش اتوماتیک و برف روب وجود داشته باشد.   اکبری گفت: تعداد زیادی دستگاه و ماشین آلات به سازمان راهداری اضافه شده و تعداد زیادی از ماشین آلات راهداری هم نوسازی و بازسازی شده است در این بین تعداد زیادی از این ماشین آلات به استان‌های سردسیر و تعدادی هم به استان‌های گرمسیر اضافه شده تا تعادل در شهر‌های مختلف حفظ شود.   بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت راه‌های پرتردد ۱۵ آبان/ کاهش ۵.۵ درصدی تردد در جاده‌ها   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی راهداری حمل و نقل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راهداری حمل و نقل اغلب محور های مواصلاتی بارش برف و باران سازمان راهداری درگیر بارش ماشین آلات حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پی بارندگی های سیل آسا و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در جنوب این استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار حضور یافت و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران دو اتوبوس گرفتار در سیل قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران جنوب استان برای بازگشایی محورهای مسدود شده، اظهار کرد: در پی بارش های سیل آسا، شاهد آبگرفتگی و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در سطح جنوب استان بودیم که با تلاش بی وقفه راهداران محورهای ارتباطی در حال بازگشایی می باشند.

وی با بیان اینکه محور نیکشهر به چابهار یکی از محورهای مهم مواصلاتی در جنوب استان است، افزود: با توجه به اهمیت سلامت جان مسافران، شخصاً در محل حاضر شدم و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در سیل قرار گرفتم.

مبارکی گفت: خوشبختانه با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در بامداد ۲۹ فروردین ماه سال جاری،مسافران دو اتوبوس که در سیل گرفتار شده بودند، نجات یافته و به مکانی امن انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی، به ویژه در مناطق سیل زده خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • بارش‌ رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی
  • بارش‌ها رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی
  • ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی بروجن