Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که خبرهای خوبی از تیم اقتصادی دولت به گوش نمی رسد، گفت: برخی اختلاف نظرها در تیم اقتصادی، گرانی و مشکلات معیشتی مردم را به حاشیه برده است.   به گزارش ایسنا، فداحسین مالکی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در نطق میان دستور خود ضمن تشکر از عملیات اخیر سپاه پاسداران انقلاب در دریاهای جنوب و توقیف نفتکش گفت: ماجراجویی های آمریکا و پاسخ دندان شکن جوانان ایرانی حقایق زیادی را برای جهانیان روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به سیدابراهیم رئیسی گفت: سه ماه از شروع کار شما می گذرد و بنظر می رسد برخی از وزرا  هنوز در ماه عسل انتصابات به سر می برند.   وی با بیان این‌که خبرهای خوبی از تیم اقتصادی دولت به گوش نمی رسد، گفت: برخی اختلاف نظرها در تیم اقتصادی، گرانی و مشکلات معیشتی مردم را به حاشیه برده است. انتظار داریم که شما با یک نهیب حیدری تیم اقتصادی دولت را به همسویی  و همگرایی دعوت کنید.    نماینده مردم زاهدان با بیان این ادعا که رابطه دولت و مجلس به سردی می رود، گفت: علت اصلی این رابطه سرد عدم پاسخگویی وزرا به نمایندگان ملت است، ادامه این روند به صلاح دو قوه نیست. لازم است رئیس دولت تذکر بدهد تا وزرا در ارتباطاشان با نمایندگان تجدید نظر کنند.   مالکی ضمن تشکر از رئیس دولت سیزدهم بابت این اظهارنظر که خط قرمزی از سوی وزرا و دفترش ندارد، گفت: این به تنهایی کافی نیست، برای عملی شدن سخن تان مهلت یک هفته ای تعیین کرده و به دفتر بازرسی ریاست جمهوری دستور دهید تا گزارش دقیقی از این موضوع تهیه کنند و افرادی که براساس نسبتهای فامیلی سمت‌هایی را تصاحب کردند برکنار شوند.    وی در ادامه نطقش به مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: بالاترین نرخ فقر و بیکاری، حاشیه نشینی و پایین ترین نرخ توسعه متعلق به سیستان و بلوچستان است در عین حال این منطقه به دلیل داشتن ظرفیتهای مهم مثل مناطق آزاد می تواند برگ برنده برای تحول اقتصاد باشد. 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارآمدترین» و «ناکارآمدترین» عضو کابینه دولت رئیسی در راستای «حمایت از تولید»

به گزارش تابناک اقتصادی؛ یکی از مهم‌ترین محورها در زمینه تحقق شعار سال، وظایف دستگاه‌های اجرایی و وزرات‌خانه‌های دولت سیزدهم در زمینه ترغیب مشارکت مردم به سمت جهش تولید با ابزارهای حمایتی در دست  است. در این بین اقداماتی نیز از شروع دولت توسط وزرای اقتصادی و همچنین مسئولین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تولید انجام شده است. برای همین موضوع و اطلاع از کارآمدترین عضو کابینه در راستای حمایت از تولید با ذی‌نفعان اصلی این موضوع یعنی تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور به گفتگو پرداختیم و نظرشان را در این مورد جستجو کردیم.

پیرامون بررسی عملکرد دولت در زمینه حمایت از تولید با 50 نفر از کارآفرینان و تولیدکنندگان بزرگ کشور گفتگو کردیم و از همه آن‌ها این سوال را پرسیدیم که « به نظر شما کدام عضو تیم اقتصادی کابینه در حمایت از تولید، کارآمدتر است؟»

در بین گزینه‌های موجود نیز وزرا و دستگاه‌هایی که مستقیما با تولید در ارتباط هستند و عضو تیم اقتصاد کابینه نیز هستند؛ آورده شده است.

به نظر شما کدام عضو تیم اقتصادی کابینه در حمایت از تولید، کارآمدتر است؟

وزیر جهاد کشاورزی وزیر امور اقتصادی و دارایی وزیر صنعت، معدن و تجارت رئیس بانک مرکزی رئیس سازمان برنامه و بودجه

 

پس از گفتگو با 50 تن از کارآفرینان و استارتاپ‌های بزرگ کشور، در نهایت نتیجه نظرسنجی فوق به شرح زیر شده است

 

به نظر شما کدام عضو تیم اقتصادی کابینه در حمایت از تولید، کارآمدتر است؟

1- وزیر صنعت، معدن و تجارت با 29 رای

2- وزیر امور اقتصادی و دارایی با 25 رای

3 وزیر جهاد کشاورزی با 7 رای

4- رئیس سازمان برنامه و بودجه با 3 رای

5- رئیس بانک مرکزی با 1 رای

 

*لازم به ذکر است که برخی دو وزیر را به عنوان کارآمدترین عضو کابینه در جهت حمایت از تولید اعلام کردند که هر دو در نظرسنجی مورد محاسبه قرار گرفت*

 

نمودار میله‌ای مربوط به نظرسنجی پیرامون کارآمدترین عضو کابینه در جهت حمایت از تولید نیز به شرح زیر است:

 

 

دیگر خبرها

  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • «کارآمدترین» و «ناکارآمدترین» عضو کابینه دولت رئیسی در راستای «حمایت از تولید»
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • ببینید | واکنش دولت رئیسی به احتمال تغییر در تیم اقتصادی
  • واکنش دولت به درخواست ها برای تغییر تیم اقتصادی
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • درخواست اتاق بازرگانی از رئیسی و قالیباف برای تعطیلی شنبه‌ها
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد