Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار آبادان گفت: حالا که دولت جهادی نگاه ویژه و اعتبار مخصوصی برای رفع همیشگی معضل دفع آب های سطحی در نظر گرفته، باید نهایت بهره را از فرصت پیش آمده برد و برای همیشه این نگرانی ها را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسین حمیدپور امروز یکشنبه(16 آبان ماه 1400) در نشست تخصصی کارگروه طرح جامع دفع آب های سطحی آبادان که مدیران شرکت مشاور نیز در آن حضور داشتند، اظهار کرد: شواهد و قرائن موجود نشان می دهد، روند مطالعاتی اجرای این طرح حدود چهار ماه زمان برده و با این وجود پروژه هنوز هم آماده اجرا نشده و این به هیچ وجه قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دلیل مهم جذب نشدن اعتبار پروژه ها یا ناتمام ماندن آنها، تاخیرهای طولانی در انجام درست وظایف و پیگیری های مدیران دستگاه های مختلف است. متاسفانه از تیر ماه که شرکت مشاور طرح جامع دفع آب های سطحی آبادان مشخص شد، تا کنون خروجی ارایه نشده و کارهای مطالعاتی هنوز در مراحل اولیه است.

شهردار آبادان با بیان اینکه عقب ماندن از فاز مطالعاتی به معنی شکست پروژه است، افزود: زیرا پیش بینی های بودجه ای و تورم اقتصادی برای اجرای پروژه برای امسال در نظر گرفته شده و هر چه زمان مطالعات طولانی تر شود، کار در مرحله اجرا سخت تر خواهد شد.

حمیدپور تاکید کرد: از دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان مرکز مطالعات پروژه های آب های سطحی خوزستان و سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان متولی اجرای پروژه های زیربنایی نیز انتظار داریم به تسریع در روند کار مطالعاتی و به اجرا در آوردن پروژه کمک کنند.

شهردار آبادان در پایان تصریح کرد: همه جای دنیا از بارش های باران لذت می برند اما در آبادان مردم نگرانی بعد از باران را دارند زیرا زیرساخت های فاضلاب و دفع روان آب ها مشکل دارد و حالا که دولت جهادی نگاه ویژه و اعتبار مخصوصی برای رفع همیشگی این معضل را در نظر گرفته، باید نهایت بهره را از فرصت پیش آمده برد و برای همیشه این نگرانی ها را برطرف کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری آبادان سازمان منطقه آزاد اروند دانشگاه شهید چمران اهواز حسین حمیدپور آب های سطحی آبادان دانشگاه شهید بارندگی های آبادان دفع آب های سطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در روز جاری

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۰ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6087144 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است