Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران زهره عبادتی اظهار داشت: در شرایط اضطرار آلودگی هوا و با توجه به دستورالعمل‌های قانون هوای پاک ما می‌توانیم، یک سری محدودیت‌های موقت زمانی و مکانی در نظر بگیریم، که این محدودیت‌ها نیز در دستورالعمل مشخص شده و یکی از این محدودیت‌ها در شرایطی که شاخص آلودگی هوا بین ۱۰۱ تا ۱۵۰( شرایط نارنجی) باشد، این است، که پلیس راهور جلوی تردد خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی و دودزا را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در جلسه‌ای که سه شنبه ۱۱ آبان تشکیل شد، اجرای ممنوعیت تردد خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی و دودزا مورد تاکید قرار گرفت، که البته اکنون با توجه به بارش‌ها از شرایط اضطرار خارج شدیم و در حال حاضر در این شرایط قرار نداریم، اما در زمان‌هایی که شاخص وارد شرایط اضطرار شود، ممنوعیت‌ها اعمال می‌شود.



معاون محیط زیست استان تهران گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تردد تاکسی‌ها و موتورسیکلت‌های کاربراتوری در شهرهای دارای اولویت که یکی از این شهرها تهران است، ممنوع اعلام شده است، که باید برنامه ریزی های لازم برای اجرای این ممنوعیت از ابتدای سال ۱۴۰۱ فراهم شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: معاون محیط زیست موتورهای کاربراتوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد صادقی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز ارتش به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور اجرای هر چه با شکوه تر مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محدوده بلوار ساحلی و مسیرها منتهی به محل برگزاری مراسم با همکاری کلیه عوامل پلیس راهور و انتظامی به اجرا در می‌آید.

وی در خصوص محدودیت‌ها بیان کرد: از ساعت ۶ صبح ۲۹ فروردین بیان کرد: ورود هر گونه وسیله نقلیه شخصی و عمومی به بلوار ساحلی محدوده میدان هوایی الی دوربرگردان نفت کش ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر تاکید کرد: شهروندان در خصوص تعیین مسیر حرکت پیش بینی‌های لازم را انجام داده و از معطلی در ترافیک اجتناب کنند.

وی افزود: پارک کردن وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ روز ۲۸ فروردین در بلوار ساحلی و در محدوده رژه نیروهای مسلح ممنوع است و در صورت پارک یا توقف، مأموران پلیس راهور با جرثقیل اقدام به انتقال خودرو به پارکینگ خواهند کرد.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: ورود و عبور هر گونه وسیله نقلیه شخصی و غیر مجاز به ستون‌های رژه ادوات و خودروهای نظامی در هنگام تردد در معابر برای حرکت به سمت محل برگزار مراسم و برگشت به یگان‌های نظامی ممنوع است.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی مانند همیشه با صبر و حوصله نهایت همکاری و احتیاط در رانندگی داشته باشند و مسیرهای حرکت خودروها و ادوات نظامی فاصله طولی و عرضی مناسب و ایمن را رعایت کنند.

کد خبر 6079837

دیگر خبرها

  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع است
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران شمال اعمال شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد