Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرشبکه‌ها و سرکرده‌های اصلی شرکت هرمی یونیک فاینانس در ۱۹ استان کشور شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، بیش از ۱۵۰ نفر از سرشبکه‌ها و سرکرده‌های اصلی شرکت هرمی یونیک فاینانس (unique finance) در ۱۹ استان کشور شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی مورد ضربه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مؤسسان و مدیران این شرکت که از ایرانیان مقیم در کشور‌های همسایه هستند؛ با معرفی واهی این مجموعه به عنوان یک شرکت بین‌المللی و فعال در خرید و فروش سهام شرکت‌های معتبر در بورس‌های خارجی، با استفاده از روش‌های اغواگرایانه و ادعای پرداخت سود‌های نامتعارف و دلاری، اقدام به شبکه‌سازی هرمی، ارائه توکن دیجیتال به نام UNQT و کلاهبرداری از تعداد زیادی از شهروندان در سراسر کشور کرده‌اند.

با اقدامات صورت گرفته، ضمن جلوگیری از خروج حجم بالایی ارز از کشور، سایر اعضای فعال این شبکه هرمی تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفته و پرونده قضایی مؤسسان و گردانندگان این شرکت هرمی، در دادگاه‌های ویژه رسیدگی به اخلال‌گران در نظام اقتصادی کشور، در دست رسیدگی و صدور حکم است.

وزارت اطلاعات با عنایت به شرایط کنونی اقتصادی و شکل‌گیری کلاهبرداری‌های هرمی نوظهور، به ویژه در حوزه ارز‌های دیجیتال، ضمن هشدار نسبت به عوارض پرخسارت سرمایه‌گذاری در این قبیل طرح‌ها، آماده دریافت گزارشات مردمی از طریق ستاد خبری ۱۱۳ است.

برچسب ها: وزارت اطلاعات ، کلاهبرداری اینترنتی ، کلاهبرداری ، شرکت هرمی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزارت اطلاعات کلاهبرداری اینترنتی کلاهبرداری شرکت هرمی شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری به روش پانزی این بار در گنبدکاووس 100 قربانی گرفت

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محمود اسپانلو گفت: متهم به صورت غیرقانونی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت داشت و افراد را به امید پرداخت سود و یا دادن ارزدیجیتال، ترغیب به سرمایه گذاری و عضویت در سایت ترینوست (Treenvest) می‌کرد.وی افزود: این شرکت برای جلب اعتماد قربانیان، در چند مرحله سود به آنان پرداخت می‌کرد، اما پس از گذشت چند ماه، خبری از پرداخت سود و اصل پول نبود.
اسپانلو گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر شکایت خود را در دادسرای گنبدکاووس ثبت کرده اند و سرشبکه این شرکت هرمی در گنبدکاووس نیز به اتهام کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت، در زندان است.
دادستان مرکز استان گفت: تحقیقات برای ابعاد این پرونده و برآورد میزان زیان قربانیان در دادسرای این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • کلاهبرداری به روش پانزی این بار در گنبدکاووس 100 قربانی گرفت
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال
  •  سرشبکه هرمی ترینوست دستگیر شد
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • بازداشت سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان بازداشت شد
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال در شبکه های اجتماعی