Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ سید مختار باویر فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت یکی از شهروندان آبدانانی خبر داد و گفت: این شخص با ارسال پیام‌های توهین آمیز و انتشار اکاذیب در خصوص شاکی از طریق اینستاگرام باعث اذیت و آزار وی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سید باویر اظهار داست: در پی مراجعه یک خانم جوان به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر مزاحمت و توهین و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع پرونده بصورت ویژه در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت و با انجام اقدامات مربوطه و تحلیل مستندات جمع‌آوری شده و بهره گیری از شگرد‌های پیچیده فنی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ادامه داد: در بازجویی‌های اولیه متهم ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد، اما پس از مواجه با دلایل، مستندات و ادله دیجیتال جرم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی و اظهار پشیمانی از کرده خود، هدف خود را از این عمل مجرمانه، رسیدن به خواسته شوم بیان نمود که در نهایت پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید.

سرهنگ باویر یادآور شد: ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی از مصادیق جرم محسوب شده و با خاطیان در اینگونه جرائم به شدت برخورد می‌شود؛ لذا شهروندان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ضمن رعایت آداب اجتماعی و حقوق شهروندی نسبت به حفظ حریم خصوصی سایر افراد اهتمام ویژه داشته باشند و از بیان هرگونه دعاوی و مسائل انتقام جویی در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی پرهیز نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت سایبری و یا با شماره تلفن‌های ۰۸۴۳۳۶۲۴۳۱۶ و ۰۸۴۲۱۸۲۴۷۵۱۱ گزارش کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی پلیس فتا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل

 سرهنگ "علیرضا دلیری گفت: در پی اعلام یک مورد تیر اندازی به سمت احدی از شهروندان در شهرستان زابل و متواری شدن عامل یا عاملین تیراندازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرارگرفت.

 وی افزود: در این راستا با انجام اقدامات تخصصی و فنی هویت عامل تیراندازی شناسایی و متهم که سابقه شرارت نیز در سطح شهرستان را داشت در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه کشف گردید.

 سرهنگ "دلیری " با بیان اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده علت تیراندازی را اختلاف شخصی اعلام نموده است، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می‌کند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل