Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:08:09 GMT

وزیر دفاع ترکیه از منطقه مرزی با ایران بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۹۲۶۹

وزیر دفاع ترکیه از منطقه مرزی با ایران بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از برگزاری آناتولی، «خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه به همراه «یاشار گولر» رئیس ستاد ارتش این کشور امروز یکشنبه با سفر به استان «وان» از مرز ایران بازدید کرد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، فرماندهان نیروی زمینی، دریایی و هوایی ترکیه نیز «خلوصی آکار» و رئیس ستاد ارتش ترکیه را در این بازدید همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد ضمن دیدار از واحدهای مرزی در فرماندهی تیپ ۶ مرزی با ایران نیز حضور می‌یابند.

به گزارش ینی شفق، هدف از این بازدید بررسی تمهیدات مرتبط با مقابله با عبور مهاجران غیرقانونی از مرز اعلام شده است.

کد خبر 5346130

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه ایران مهاجران غیرقانونی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین افغانستان لبنان عربستان سعودی ایران اتیوپی سوریه جورج قرداحی ترکیه داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر عبداللهیان: رویکرد تهران جلوگیری از گسترش درگیری در منطقه است

«هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه عصر روز یکشنبه با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان در این تماس تلفنی اقدام نیروهای مسلح ایران در پاسخ به تعرض رژیم صهونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را در چارچوب دفاع مشروع مطابق ماده ۵۱ منشور ملل متحد توصیف کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران از آغاز نسل کشی و جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه با تاکید بر ضرورت توقف این جنایات، رویکرد جلوگیری از گسترش درگیری و ناامنی در منطقه را دنبال کرده است و در عین حال بر عزم جدی خود برای برخورد با هرگونه تعدی و تجاوز نسبت به حاکمیت، تمامیت ارضی و منافع خود تصریح کرده است.

هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به این که با تداوم جنگ در غزه و اقدام مغایر با حقوق بین ‌لملل اسراییل در حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، خطر گسترش جنگ و ناامنی در منطقه افزایش یافت، تاکید کرد: کشورش برای مقابله با گسترش ناامنی و تهدیدات آن برای کل منطقه و جهان به تلاش های خود ادامه خواهد داد.

خبرگزاری آناتولی پیشتر خبر داده بود فیدان در اظهارات خود تاکید کرد که پس از حمله تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل، ترکیه خواهان تشدید تنش‌ها در منطقه نیست.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی
  • مراحل تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران
  • خط تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران
  • وعده رئیس ستاد ارتش اسرائیل به سربازان این رژیم | ویدئو
  • پیام هشدار بی‌سابقه ایران به اسرائیل از طریق مصر
  • آنکارا: در صورتی که آتش‌بس در غزه برقرار نشود، شرایط منطقه وخیم‌تر خواهد شد
  • امیر عبداللهیان: رویکرد تهران جلوگیری از گسترش درگیری در منطقه است
  • وزیر خارجه ترکیه: خواهان تشدید تنش‌ها در منطقه نیستیم
  • ادعای رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا: دنبال اجتناب از جنگ هستیم
  • ادعای رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا درباره جلوگیری از جنگ ایران ـ اسرائیل