Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته دوازدهم رقابت های سری آ ایتالیا، رم میهمان ونتزیا بود و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

رمی ها در این بازی ابتدا با گلزنی کالدارا با یک گل عقب افتادند اما در ادامه توسط شومودوروف 43 و آبراهام 2+45 پیش افتادند.

در نیمه دوم ورق برگشت و ارامو در دقیقه 65 و اوکرکه در دقیقه 74 برای ونتزیا گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رم با این باخت در امتیاز 19 و رده پنجم باقی ماندند.

ونتزیا هم با 12 امتیاز در رده چهاردهم است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رم هفته دوازدهم سری آ گرگ ها آقای خاص ونتزیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت‌اللهی چهارشنبه شب در مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر امارات مقابل النصر رده ششمی موفق به گلزنی شد و نمایش خوبی در ورزشگاه آل مکتوم داشت، اما با وجود عملکرد این ملی‌پوش ایرانی، شباب الاهلی نتوانست نتیجه بگیرد و در نهایت با شکست سه بر دو زمین را ترک کرد.

شباب الاهلی در حالی نیمه اول را با گلزنی عزت‌اللهی و شکست دو بر یک مقابل النصر پشت سر گذاشت که یک اخراج در دقیقه 43 داد تا کارش در ادامه بازی سخت‌تر شود و در نهایت بازنده این بازی را تمام کند و با 37 امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ برتر امارات بماند.

شباب الاهلی که چهار شب پس از قهرمانی در سوپر شیلد فوتبال امارات و قطر در لیگ داخلی مقابل النصر قرار گرفته بود، با شکست غیر منتظره در این بازی خارج از خانه، اختلاف 14 امتیازی با الوصل صدرنشین پیدا کرد.

یاران عزت‌اللهی که یک بازی کمتر نسبت به الوصل دارند، کارشان برای رسیدن به قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر امارات سخت‌تر از همیشه شد، چراکه بعید است در فاصله هشت بازی باقی مانده خود بتوانند کار خاصی انجام بدهند و اختلاف 14 امتیازی با الوصل را جبران کنند.

دیگر خبرها

  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • بازگشت برزیلی‌ها به غمگین‌ترین جایگاه جدول
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی