Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: اوایل آبان ماه سال جاری ماموران پلیس اهواز در جریان قتل مرد 60 ساله ای در کوی رمضان اهواز قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیق پای در صحنه جرم گذاشتند.

کارآگاهان با حضور در صحنه جرم پی بردند که مرد 60 ساله همراه همسر و 2 دخترش در خانه بودند که سارق خشن وارد خانه شده و با خانواده مرد اهوازی روبرو می شود و برای فرار از داخل خانه در برابر همسر و 2 دختر خانواده با چاقو ضربه ای قلب پدر خانواده می زند و پا به فرار می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاتل فراری را شناسایی کنید

بدین ترتیب بازپرس علی حسنلو با حضور در صحنه جرم دستور تحقیقات را برای ماموران پلیس آگاهی اهواز صادر کرد اما ردی از عامل جنایت به دست نیامد.

بازپرس حسنلو از شعبه 19 دادسرای امور جنایی تهران با توجه به تصویر به دست آمده از دوربین مداربسته خواست تا تصویر بدون پوشش متهم به قتل منتشر شود.

بنا بر این گزارش، بازپرس شعبه 19 دادسرای امور جنایی شهرستان اهواز با انتشار فیلم متهم به قتل از شهروندان اهوازی خواست تا در صورت داشتن اطلاعاتی از وی، موضوع را با مقامات ذیربط ( پلیس آگاهی - دایره مبارزه با قتل اهواز ) در میان بگذارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل صحنه جرم قاتل فراری قتل اخبار حوادث پوشش قتل فرار مرد صحنه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا فال داماد بازار آزاد قیمت دلار ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا و پویان مختاری ریحانه پارسا برهنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری یک قلاده توله شیر را در خانه‌باغی در ساری کشف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر در فضای مجازی، به امر شناسایی متخلف اقدام کرده و با همکاری ماموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضایی یک قلاده " توله شیر" را که به صورت غیرمجاز در خانه‌باغ  و مخفیگاه متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

این متخلف به جرم نگهداری غیرقانونی حیوانات وحشی به مراجع قضایی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ‌وحش تحویل داده شود.

بر اساس اعلام محیط زیست متخلف در حوزه شکار و صید سابقه‌دار بوده و در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد
  • کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • قتل هولناک آقای مدیرعامل با ۳۷ ضربه چاقو
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری