Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه) با ۷ دیدار پیگیری شد.

آذرباتری ارومیه یک – شهرداری ورامین ۳

تیم شهرداری ورامین با هدایت ساسان خداپرست، کاپیتان اسبق تیم ملی که ارومیه‌ای است و سابقه حضور روی نیمکت آذرباتری را هم دارد، امروز در ارومیه به مصاف آذرباتری رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد تا به سومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد و هشت امتیازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آذرباتری در ست دوم ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه این مسابقه را واگذار کرد تا چهارمین ناکامی فصل خود را تجربه کند و شاگردان فرهاد نفرزاده در پایان هفته پنجم در رده ۱۱ جدول لیگ برتر قرار بگیرند.

فولاد سیرجان ایرانیان صفر – پیکان تهران ۳

شاگردان پیمان اکبری در پیکان در هفته پنجم مهمان فولاد سیرجان بودند و توانستند با برد قاطعانه ۳ بر صفر فولاد سیرجان را شکست دهند و به سومین پیروزی خود دست یابند. موتور پیکانی‌ها از هفته چهارم با آمدن امیر حسینی، پاسور ۴۶ ساله سابق تیم ملی روشن شد تا برای رقابت با حریفان عقب نمانند. در این دیدار پیکانی‌ها در سه ست متوالی با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۹ بر ۲۷ از سد فولاد گذشتند. شاگردان پیمان اکبری با پیروزی در این دیدار با ۳ پیروزی و ۲ شکست در رده پنجم جدول ایستاده اند. فولاد سیرجان هم با همین شرایط در رده ششم قرار گرفته است.

پاس گرگان ۳ – هورسان رامسر صفر

در یکی دیگر از دیدار‌های هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان، تیم پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهر میزبان هورسان رامسر بود. قبل از این دیدار تیم هورسان بدون برد در قعر جدول و نماینده گرگان با یک برد و چهار امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار داشتند.

پاسی‌ها با شکست ۳ بر صفر نماینده رامسر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۹ به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یافتند و هفت امتیازی شدند و هورسان تغییری در جایگاهش ایجاد نشد. تیم هورسان در ست سوم این مسابقه کارت زرد تاخیر دریافت کرد. شاهین مظلوم، بازیکن شماره ۹ هورسان در ست دوم کارت زرد دریافت کرد. ناصر رحیمی‌پناه، بازیکن شماره ۱۵ هورسان نیز در ست دوم ابتدا کارت قرمز دریافت کرد و سپس از بازی اخراج شد.

مس رفسنجان ۳ – شهرداری گنبد صفر

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و شهرداری گنبد که تنها یک برد در پرونده کاری خود داشتند، از ساعت ۱۶ در سالن ۹ دی شهر رفسنجان آغاز شد و میزبان سه بر صفر نماینده گنبد را شکست داد و به دومین برد خود دست یافت. مسی‌ها که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۰ گنبد را شکست دادند.

عظیم جزیده که در هفته چهارم لیگ برتر هدایت تیم شهرداری گنبد را پذیرفت در این مسابقه نخستین ناکامی فصل خود را تجربه کرد، اما گنبدی‌ها چهارمین شکست را پذیرفتند تا با چهار امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار گیرند. این دیدار که به مدت ۹۶ دقیقه طول کشید، با قضاوت قادر صادقی و بهزاد جهانگیزی به عنوان داوران اول و دوم برگزار شد.

راه‌یاب ملل مریوان ۲ – شهداب یزد ۳

سالن زاگرس مریوان میزبان سومین دیدار هفته پنجم لیگ برتر مردان بود و راه‌یاب ملل این شهر برابر شهداب یزد صف‌آرایی کرد. شاگردان محمد عمده‌غیاثی، سرمربی شهداب یزد پس از دو هفته ناکامی، در هفته پنجم به سومین برد خود دست یافتند و ۹ امتیازی شدند، اما این برد به آسانی به دست نیامد.

راه‌یاب ملل در ست دوم و چهارم این مسابقه ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید، اما در سه ست اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۴ و ۱۵ بر ۱۱ مغلوب مهمان خود شد تا سومین شکست فصل خود را سه بر دو تجربه کند و یک امتیاز به دست آورد.

حامد صمدی تهرانی، کمک مربی راه‌یاب ملل مریوان در ست دوم کارت زرد گرفت و در ست پنجم با دریافت دو کارت زرد و قرمز، اخراج شد.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۳ – لبنیات هراز آمل یک

تیم فولاد مبارکه سپاهان صدرنشین جدول در سی‌وپنجمین مسابقه لیگ برتر والیبال مردان میزبان لبنیات هراز آمل بود و با شکست سه بر یک این تیم همچنان در صدر جدول باقی ماند. شاگردان بهروز عطایی، سرمربی تیم لبنیات هراز آمل در ست سوم این مسابقه ۲۷ بر ۲۵ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا نخستین شکست فصل خود را تجربه کنند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان با کسب این پیروزی با پنج برد و ۱۴ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و تیم لبنیات هراز آمل با چهار برد و ۱۰ امتیاز رتبه سوم جدول را برای خود نگه داشت. علیرضا قریب و محمد آقایی داوران اول و دوم این دیدار بودند. احمد دامغانی‌نژاد و مجید محسنی‌شوشتری به عنوان ناظران فنی و داوری، بر این مسابقه نظارت کردند.

شهرداری ارومیه ۳ – سایپای تهران صفر

در آخرین مسابقه هفته پنجم مرحله مقدماتی تیم شهرداری ارومیه در سالن غدیر این شهر به مصاف سایپای تهران رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد. نارنجی‌پوشان سایپا در این مسابقه با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب میزبان خود شدند تا چهارمین شکست خود را تجربه کنند. از سوی دیگر تیم شهرداری ارومیه به پنجمین برد متوالی خود دست یافت و با ۱۴ امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماند.

این دیدار به منزله پایان قضاوت محمد شاهمیری، داور نام آشنای والیبال ایران در لیگ برتر بود و سوت خود را از تور والیبال در این مسابقه آویخت.

بیشتر بخوانید 

جدال حساس سپاهان و هراز برای پایان شکست ناپذیری در اصفهان/ فرصت مناسب شهرداری ارومیه برای پیشی گرفتن از رقبا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال امتیاز های ۲۵ لیگ برتر والیبال لبنیات هراز آمل شهرداری ارومیه فولاد سیرجان خود را تجربه تیم شهرداری راه یاب ملل فصل خود هفته پنجم ست دوم کارت زرد ۲۵ بر ۲۱ برد خود خود دست بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو

منچستریونایتد در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس برابر شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب به مصاف هم رفتند.

منچستر که در ۴ هفته اخیر با سه مساوی و یک شکست از جاده برد خارج شده بود، در این بازی خانگی برای تیم قعرنشین لیگ جزیره به دنبال سه امتیاز بود و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.

مسابقه با یک شوک برای منچستر در خانه آغاز شد و جیدن بوگل در دقیقه ۳۵، شفیلد را پیش انداخت، با این حال هری مگوایر در دقیقه ۴۲ گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم شفیلد توسط بن بریرتون در دقیقه ۵۰، دو بر یک بار دیگر پیش افتاد. البته این پایان کار نبود و برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل دوم و مساوی منچستر را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش منچستر برای پیروزی در خانه بیشتر شد و فرناندز در دقیقه ۸۱ با یک شوت دیدنی گل سوم یونایتد را وارد دروازه شفیلد کرد تا برای اولین بار در این مسابقه شیاطین سرخ دست برتر را در مسابقه داشته باشند. راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ گل چهارم منچستر را به نام خودش ثبت کرد تا خیال اریک تن‌هاخ از برد راحت شود.

در نهایت منچستریونایتد توانست با نتیجه ۴ بر ۲ شفیلدیونایتد را شکست دهد و پس از ۴ هفته رنگ پیروزی را ببیند. منچستر با این برد ۵۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید.

شفیلد هم با ۱۶ امتیاز در رده بیستم و آخر جدول باقی ماند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است