Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@18:18:10 GMT

جزئیاتی از قرارداد ۲ بازیکن خارجی و جدید پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۲۸۴۳

جزئیاتی از قرارداد ۲ بازیکن خارجی و جدید پرسپولیس

فرارو: پرسپولیس با ۲ بازیکن خارجی به توافق رسید. این باشگاه بعد از کش و قوس فراوان موفق شد وحدت هانانوف و منوچهر صفروف را از باشگاه استقلال تاجیکستان بخرد. این موضوعی است که شب گذشته باشگاه تاجیکستانی به صورت رسمی اعلامش کرد و نوشت که این دو بازیکن راهی باشگاه پرسپولیس ایران می‌شوند.

به گزارش فرارو، به این ترتیب، وحدت هانانوف و منوچهر صفروف تبدیل به اولین بازیکنان تاجیکستانی باشگاه پرسپولیس می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو بازیکنی که پیش از این هم در ترکیب استقلال برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته اند. نکته اول اینکه قرارداد این دو با پرسپولیس ۳ ساله است و در صورت رضایت قابل تمدید هم است.

نکته دوم اینکه هر دو بازیکن در زمره سهمیه ۲۳ ساله‌ها محسوب می‌شوند و از این حیث، همچنان فهرست بزرگسالان پرسپولیس یک جالی خالی خواهد داشت. وحدت هانانوف ۲۱ و منوچهر صفروف ۲۳ ساله هستند. اولی در پست دفاع میانی بازی می‌کند و دومی هم وینگ بک یا دفاع راست است. برخلاف هانانوف که کار بسیار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس داشته و رقابت سنگینی با ۴ مدافع میانی دیگر این باشگاه خواهد داشت، صفروف از بخت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی برخوردار است، چون در ماه‌های گذشته نه مهدی شیری و نه سیامک نعمتی نتوانسته اند، رضایت یحیی گل محمدی برای بازی در این پست را جلب کنند.

البته که نمی‌شود به سادگی از کنار این علامت سوال عبور کرد که چرا یحیی با در اختیار داشتن این همه مدافع میانی، دوباره سراغ خرید یک مدافع جدید برای این پست رفته است؟

نکته آخر درباره این دو بازیکن اینکه تقریبا به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس پیوسته اند. آن‌ها روز‌های پایانی حضورشان در استقلال تاجیکستان را سپری می‌کرده و ادعا شده که رقم قراردادشان بسیار پایین است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: منوچهر صفروف پرسپولیس دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ تیم ملی دربست در اختیار این بازیکن است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی در دو بازی متوالی مقابل ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار گرفت و نود دقیقه به میدان رفت و این در شرایطی بود که در بازی اول ابوالفضل جلالی و در بازی دوم گودرزی به همراه جلالی روی نیمکت حضور داشتند اما فرصت بازی به آنها نرسید.

میلاد در غیاب احسان حاج‌صفی گزینه اول امیر قلعه‌نویی برای دفاع چپ تیم ملی بود و با توجه به دقایق طولانی که بازی کرد نشان از این دارد که حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است، میلاد در جام ملت‌های آسیا هم 3 بازی برای ایران انجام داد و در بازی با هنگ‌کنگ و ژاپن در ترکیب اصلی قرار گرفت.

میلاد با دوندگی بالایی که دارد استحکام بیشتری به خط دفاعی تیم ملی می‌دهد و با رفت و برگشت‌های خوبی که دارد در روند تاکتیکی و پوشش جناحین تاثیرگذار است و اجازه نفوذ بیشتری به وینگر سمت چپ تیم ملی می‌دهد.

محمدی در بازی‌هایی که در مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها به میدان رفت هیچ گل و پاس گلی ثبت نکرد اما در روند دفاعی تیم ملی موثر بود و در بازی مقابل زاپن بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت.

البته او جوان‌های آماده و مستعدی را در کنار خود می‌بیند که شرایط رقابت را برای او سخت می‌کنند، ابوالفضل جلالی و حسین گودرزی دو بازیکن آماده‌ای هستند که برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش می‌کنند، همچنین با بازگشت احسان حاج‌صفی شرایط رقابت در این پست جذاب‌تر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از برکه‌خواری؛ اینبار ۳ هزار میلیارد تومان در گیلان | سند به نام کی خورد؟ | فیلم
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • چپ تیم ملی دربست در اختیار این بازیکن است (عکس)
  • پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد