Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، وحید میرمحمدی، رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه این کارت میزان کارت هوشمند برای رانندگان پرتلاش ناوگان‌های باری و مسافری صادر شده گفت: کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافر به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: ۱۴ هزار نفر راننده فعال بخش حمل ونقل کالا و مسافر استان اردبیل دارای کارت هوشمند هستند.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به ضریب امنیتی بالای کارت هوشمند گفت: امکان ذخیره‌سازی اطلاعات و لحاظ کردن اطلاعات کارت با سایر سیستم‌های عملیاتی مانند امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت‌های این کارت است.

میرمحمدی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان در خدمت رسانی شایسته به مردم عزیز خاطرنشان کرد: در ۷ ماه گذشته ۵/۲ میلیون تن کالا توسط ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا جابجا شده است.

او بیشترین کالای جابجا شده استان اردبیل را مربوط به شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار دانست و از صدور ۱۸۲ هزار برگ بارنامه خبر داد.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل را بیان کرد و ادامه داد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارت هوشمند حمل و نقل راهداری اردبیل ناوگان باری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل حمل ونقل کالا کارت هوشمند نقل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد

رئیس سازمان حملو نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: در فروردین سال‌جاری بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد جابه‌جا شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مهرداد میرزائیان با اشاره به تعداد ترددهای انجام شده طی یک ماه گذشته اظهار کرد: در بخش ملکی ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ مسافر و در بخش خصوصی ۶۹۴ هزار و ۴۳۱ مسافر از ناوگان حمل‌ونقل استفاده کردند.

وی افزود: افزایش این تعداد مسافر به این دلیل است که ممکن است یک نفر در روز چند بار با اتوبوس‌های خطوط مختلف در شهر سفر انجام داده باشد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین طی یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.

میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر سه هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده است که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

کد خبر 746854

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در کرمانشاه
  • رکود جدید در حمل ونقل ترانزیت جاده‌ای ثبت شد
  • پیگیری کنترل سرعت شبکه حمل‌ونقل عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند
  • ◄ سونامی و آوار گرانی بر سر رانندگان عمومی از حق بیمه 3 میلیونی تا هزینه دلاری لوازم یدکی
  • افزایش ۵ درصدی جابه‌جایی کالا از طریق ناوگان حمل‌ونقل لرستان