Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@02:08:19 GMT

تصادف در اتوبان تهران-قزوین ۸ مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۵۱۷۴

تصادف در اتوبان تهران-قزوین ۸ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجتبی لشگری، روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: ماموریتی که در ساعت ۷،۵۰ امروز به مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان اعلام شد، خبر از وقوع تصادف یک دستگاه اتوبوس با مینی‌بوس در اتوبان تهران به قزوین، نرسیده به ورودی شهرک کاسپین می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این حادثه ۸ مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس، ۶ مصدوم توسط کدهای کاسپین، ناصرآباد و زیباشهر و ۲ مصدوم نیز توسط نیروهای هلا‌ل‌احمر به بیمارستان شهید رجایی جهت دریافت اقدامات درمانی پیشرفته منتقل شدند.

لشگری اظهار کرد: خوش‌بختانه این حادثه مصدوم بدحال نداشت.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین تصادف حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد:  اتوبوس بندرعباس _ تهران ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محور کمربندی یزد دچار واژگونی شد.     در این حادثه چهار کد آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند، اتوبوس حامل ۱۵ مسافر بوده( ۱۳ سرنشین و دو راننده ) است.     در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱ مصدوم به بیمارستان منتقل و دو مصدوم در صحنه توسط عوامل اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.     هفت مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید صدوقی یزد و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • جزییات جدید از حادثه زورگیری در اتوبان صدر
  • جزییات جدید از حادثه زورگیری در اتوبان صدر از زبان متهمان
  • ۳ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در اتوبان قم به تهران
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند