Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنجلینا جولی نسبت به کشته شدن فیلمبردار فیلم «زنگار» واکنش نشان داد و خواستار امنیت فیلمسازان شد.

آنجلینا جولی بازیگر و فیلمساز مشهور آمریکایی، درباره فاجعه اخیر در صحنه فیلم «زنگار» صحبت کرد. این حادثه زمانی رخ داد که ستاره و تهیه‌کننده فیلم، الک بالدوین، در حین تمرین اسلحه‌ای را که قرار بود خالی باشد، شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شلیک گلوله به هالینا هاچینز، فیلمبردار ۴۲ ساله این فیلم اصابت کرد و جوئل سوزا، کارگردان فیلم را مجروح کرد.

بالدوین به طور داوطلبانه پس از مرگ هاچینز برای بازجویی توسط مقامات نیومکزیکو حاضر شد و در روزهای بعدی پس از حادثه، به نظر می‌رسید که او با هیچ اتهامی مواجه نخواهد شد.

این خبر شوک رسانه‌ای زیادی در بر داشت و افراد مشهور زیادی نسبت به حادثه تلخ مرگ این فیلمبردار ۴۲ ساله در سراسر هالیوود واکنش نشان داده‌اند و برای ایجاد تغییرات و استفاده نکردن از اسلحه واقعی در صحنه فیلمبرداری را واجب دانستند. به تازگی، آنجلینا جولی هم به کسانی پیوسته است که نسبت به این حادثه واکنش نشان داده است.

آنجلینا جولی که در فیلم‌های اکشن زیادی مانند «آقا و خانم اسمیت» بازی کرده و تجربه استفاده از اسلحه را دارد، در مصاحبه‌ای با مجله تایمز گفته است که حادثه تلخ پیش آمده در صحنه فیلمبرداری فیلم «زنگار» نشان می‌دهد که عوامل این فیلم به صورت حرفه‌ای راهنمایی نشده‌اند.

وی در این مصاحبه گفت: من نمی‌توانم تصور کنم که این خانواده‌ها چه می‌کشند. در این لحظه غم و اندوه و مصیبت آن حادثه کاملاً طاقت‌فرسا است. من همیشه بسیار مراقب بودم، زیرا مجبور بودم زیاد با اسلحه کار کنم.

حادثه تلخ اتفاق افتاده در فیلم «زنگار» واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است و به تازگی یک سریال پلیسی اعلام کرد که بازیگران مهمات واقعی داخل اسلحه‌ها نخواهند داشت و دواین جانسون بعد از این حادثه قسم خورده است که در صحنه فیلمبرداری دست به اسلحه واقعی نزند./باشگاه خبرنگاران جوان 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صحنه فیلمبرداری آنجلینا جولی صحنه فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط انسانی اولیای دم برای بخشش قاتل فرزند

 ۱۷ مرداد سال ۹۹ قتل پسر جوانی در محدوده بازار تهران به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.

 بدنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی صحنه جرم شدند.

با حضور در محل آنها با جسد پسر جوانی مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

در تحقیقات اولیه مشخص شد عامل جنایت، پسرعموی مقتول بوده که پس از قتل متواری شده بود. با شناسایی هویت قاتل، دستور بازداشت او صادر شد و خیلی زود پسرعموی مقتول به دام پلیس افتاد.

متهم در تحقیقات اولیه گفت: ۲۰۰ هزار تومان از مقتول قرض گرفته بودم و به صورت دو قسط ۱۰۰ هزار تومانی به او پرداخت کردم. اما مقتول می‌گفت تنها یک قسط آن را پرداخت کرده‌ای و صد هزار تومان دیگر را باید بپردازی.

بعد از مدتی هم گفت گوشی تلفن همراهش را نیز دزدیده‌ام.

من و مقتول کارگر و نگهبان پاساژ بودیم و سر همین مسأله باهم دعوایمان شد و با چاقو او را به قتل رساندم و از جنایتی که رخ داد به شدت پشیمانم.

با اعتراف پسر جوان به جنایت و تکمیل تحقیقات، او در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

به درخواست عمو و زن عموی متهم برای قصاص قاتل فرزندشان و اعترافات متهم، بازسازی صحنه قتل و مدارک و شواهد موجود در پرونده، قضات دادگاه حکم بر قصاص او صادر کردند.

با تأیید این حکم در دیوان عالی کشور، پرونده به دادسرای امور جنایی پایتخت ارجاع شد.

با ارجاع پرونده و قرار گرفتن نام پسر جوان در لیست محکومان برای اجرای حکم چندین جلسه صلح و سازش به سرپرستی قاضی امین کرمانی‌نژاد با اولیای دم برگزار شد.

در نهایت خانواده مقتول به خاطر رضای خدا و بدون دریافت هیچ وجهی تنها با این شرط که محکوم پس از آزادی رفتار خوب و انسان دوستانه‌ای داشته باشد از قصاص قاتل گذشت کردند. با بخشش اولیای دم، متهم جوان به زودی در دادگاه کیفری استان تهران از جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد.

روزنامه ایران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو
  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو
  • هنر انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی برای تولید آثار درسطح فراملی دارد
  • دو هنرمند قزوینی نشان فاخر صنایع‌دستی کشور را کسب کردند
  • واکنش رامبد جوان به «دشمن خدا»
  • رامبد جوان از ته دل خندید!
  • شرط انسانی اولیای دم برای بخشش قاتل فرزند
  • واژگونی رنو دو کشته برجای گذاشت
  • دو هنرمند هرمزگانی موفق به دریافت نشان فاخر صنایع‌دستی شدند
  • (ویدئو) افراد مسلح یک جوان را کشته و موتورش را دزدیدند