Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان رستمیان روز دوشنبه در نشست با نمایندگان ایثارگران در ادارات استان البرز ، افزود: بر اساس بررسی ها برخی از دستگاه های اجرایی تعمدیا یا از روی غفلت توجهی به خدمات دهی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ندارند که این مهم ازسوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران رصد می شود.

وی ادامه داد: توجه به امور مختلف ایثارگران باید از سوی دستگاه های اجرایی به جد دنبال شود و با هر نوع سهل انگاری دراین زمینه برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمیان گفت: رسیدگی به امور ایثارگران به صورت مستمر مورد پیگیری قرار می گیرد و نمایندگان ایثارگران باید هرنوع مانع و مشکلی را در این زمینه اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: ۲۰ درصد از بودجه فرهنگی همه دستگاه های اجرایی مربوط به ایثارگران است و در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای مجموعه ایثارگری اگر دستگاهی توانایی ندارد باید اطلاع رسانی داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان داشت: باید از خودگذشتگی، فتوت و جوانمردی را در جامعه ترویج کنیم و  بهترین الگو و اسوه برای ترویج این سیره و روش رفتار شهدا است.

استان البرز بیش از  پنج هزار و ۲۵۰شهید تقدیم کشور،  انقلاب و اسلام کرده است. 

درنشست نمایندگان ایثارگران درادارات استان البرز با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص تبدیل وضعیت ، خدمات درمانی ، رفاهی ، استخدامی ، برگزاری یادواره شهدا ، بیمه ، بازنشستگی خانواده های شهدا و ایثارگران این استان گزارش هایی ارایه و روند اجرایی اقدامات دراین زمینه مورد بررسی قرار گرفت. 

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران کرج شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران کرج شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران کرج شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد،  ‏گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

 حجت الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

 

سرهنگ میرکاظمی زاده فرمانده سپاه سلماس هم در این دیدار اظهار داشت: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

مسئولان شهرستان سلماس به مناسبت سال جدید و ایام مبارک رمضان با خانواده شهید ورمزیار، صحابی و طالعی دیدار کردند

دیگر خبرها

  • فردا استقبال از پیکر پاک دو شهید گمنام در قزوین
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های بوم‌گردی مازندران تا ۲۴ فروردین
  • اهمیت استغفار در بیان رهبر معظم انقلاب
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان