Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه ظهر دوشنبه پس از معارفه به عنوان استاندار مرکزی اظهار کرد: بنده برنامه‌ای که برای خدمت به مردم استان مرکزی تدوین کرده ام را با عنوان «سند راهبردی حکمرانی استان مرکزی در افق گام دوم انقلاب» در هیئت دولت ارائه کردم. این سند مسئله محور در هفت محور اصلی و ۷۵ محور فرعی تدوین شده و بزودی و با با ویرایش دقیق‌تر منتشر می‌شود و به اطلاع نخبگان و مدیران استان رسانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئله به عنوان مانع بین وضع موجود و وضع مطلوب قرار می‌گیرد، بیان کرد: در شرایط مطلوب قرار نداریم و علت آن فهرستی از مسائل است. طی پژوهشی در سازمان بازرسی کشور ۱۹۸۰ مسئله خرد و ۸۲ میان مسئله و ۱۰ ابر مسئله شناسایی شده و برش استانی آن نیز مشخص است و آنچه اجازه نمی‌دهد که امور در نقطه مطلوب قرار گیرد همین مسائل است.

مخلص الائمه با بیان اینکه أموریت‌ها ذیل سند راهبردی استان دنبال می‌شود، گفت: علاج مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است و تعریف اقتصاد مقاومتی رشد و شکوفایی در عین فشار و تحریم است، اقتصاد مقاومتی دو رکن اقتصاد مردمی و دانش بنیان دارد و همه اجزای یک اجتماع باید نقش خود را در این دو رکن تعریف کنند و اولویت در مباحث و حکمرانی استان توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید است.

شنوای مشکلات بخش‌های تولید خواهم بود

استاندار مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی به عنوان استانی صنعتی شناخته شده است. ابعاد صنایع استان و اشتغال این صنایع در اقتصاد ایران تکرار نخواهد شد، صنایع بزرگی در اختیار این استان است و صادرات بسیاری صورت می‌گیرد البته بخشی از صنایع همچون پتروشیمی و پالایشگاه به دلیل جانمایی غلط حوزه کشاورزی و منابع آب را نابود کرده‌اند. بنده شنوای مشکلات بخش‌های تولید خواهم بود.

در حال بروز رسانی

کد خبر 5346797

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک اقتصاد مقاومتی فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان کرمانشاه بارش باران واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران استکبار ستیزی اقتصاد مقاومتی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه دیدار با فعالان فرهنگی گفت: رهبر انقلاب مسئولیت راهبری تشکل های مردمی را به شورای عالی انقلاب سپردند، در حوزه های مختلف سند های راهبردی تشکیل شده و به تمام نهاد ها ابلاغ شده است.
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه افزود: این اسناد راهبردی را نخبگان همان حوزه تدوین کرده اند و به تمام زوایای هر موضوع توجه شده است.
وی بیان کرد: ملاک و مبنای تدوین این اسناد فرمایشات مقام معظم رهبری است، در کنار فرمایشات رهبری از فرهیختگان هر حوزه نیز بهره گرفتیم.
به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ موشک های سپاه در عملیات وعده صادق آسیب های جدی به تاسیسات نظامی اسرایبل زده است.
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه ادامه داد: روزگاری روسیه و چین این موشک ها را به ما نمیدادند اما امروز خودشان مشتری ما در این حوزه هستند.

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • تدوین ۴۰۰ برنامه‌ در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد