Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@00:11:38 GMT

غفور و میرزا پیراهن تیم ملی را می خواهند (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۷۵۷۷

دو بازیکن باتجربه تیم والیبال سپاهان با انگیزه بالا در لیگ برتر برای این تیم به میدان می روند.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه نام امیر غفور این روزها به عنوان یکی از بازیکنان مسن تیم ملی در کنار نام سیدمحمد موسوی و سعید معروف برده می شود، اما این پشت خط زن باتجربه با سی سال سن تصمیم گرفته در لیگ برتر ایران بار دیگر شایستگی هایش را ثابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفور که بعد از چند فصل حضور در باشگاههای خارجی به سپاهان پیوسته، این روزها یکی از مهره های اصلی تیمش به شمار می رود و تاکنون بدون باخت با زردپوشان اصفهانی به مسیر خود ادامه داده است.


دیروز هم در یکی از بازی های حساس لیگ برتر سپاهان موفق به یکی از رقبای سرسخت خود یعنی هراز آمل شد تا همچنان بدون باخت صدرنشین بماند.

 

 

 


از سوی دیگر مجتبی میرزاجانپور که سابقه اش مثل امیر غفور در تیم ملی بالاست، با سی سال سن به دنبال پس گرفتن جایگاه خود در تیم ملی است. میرزاجانپور که به خاطر مصدومیت فصل قبل را از دست داده بود، حالا یکی از مهره های اصلی صدرنشین لیگ والیبال به حساب می آید.

والیبال امیر غفور تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال امیر غفور تیم ملی والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود

نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان در سال جدید با حضور هواداران و اصحاب رسانه فردا (جمعه) به منظور آماده‌سازی تیم برای دیدار مقابل تراکتور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تمرینات تیم سپاهان که پس از یک هفته تعطیلی، از روز دوشنبه ششم فروردین با حضور کادر فنی و بازیکنان طلایی‌پوشان، در زمین شماره ۲ باغ فردوس اصفهان از سر گرفته شده و به‌طور منظم زیر نظر ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان پیگیری می‌شود.

بر اساس اعلام باشگاه سپاهان، قرار است اولین تمرین این تیم با حضور هواداران و اصحاب رسانه روز جمعه، دهم فروردین، ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شود.

گفتنی است، تاکنون تمام تمرینات سپاهان در سال جدید در مجموعه باغ فردوس اصفهان انجام شده ولی با توجه به عدم امکان میزبانی از هواداران در زمین شماره ۲ مجموعه باغ فردوس به‌دلیل نبود سکو و تعویض چمن زمین شماره یک، تمرین روز جمعه این تیم در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام باشگاه سپاهان، تمرین روز جمعه سپاهان طبق نظر مورایس، به منظور آماده‌سازی تیم برای دیدار مقابل تراکتور برگزار می‌شود و در این تمرینات، موارد تاکتیکی مد نظر کادر فنی دنبال می‌شود.

فردا، آخرین روز بازدید از موزه باشگاه سپاهان

بازدید نوروزی از موزه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان که از دوم فروردین آغاز شده بود فردا، دهم فروردین ماه ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

ساعت بازدید ۱۰ الی ۱۵ است و محل موزه باشگاه سپاهان در اصفهان، بلوار فرزانگان، ورزشگاه نقش‌جهان است و هواداران می‌توانند قبل از شروع تمرینات بازدیدی نیز از موزه باشگاه داشته باشند.

بازی‌های پیش رو سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی

اولین بازی پیش روی سپاهان در لیگ برتر، دیدار معوقه این تیم در چارچوب هفته ۱۶ لیگ برتر مقابل تراکتور است که روز چهارشنبه پانزدهم فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می‌شود.

دومین بازی رسمی سپاهان در سال ۱۴۰۳ نیز دوشنبه بیستم فروردین در چارچوب هفته ۲۲ لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان مقابل تیم صنعت نفت این شهر و از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه انجام خواهد شد.

سومین بازی رسمی سپاهان و اولین دیدار خانگی این تیم در سال ۱۴۰۳ در چارچوب هفته ۲۳ لیگ برتر، بیست‌وچهارم از ساعت ۱۷:۵۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود که در آن دیدار سپاهان به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت: بر اساس برنامه سازمان لیگ، شهرآورد اصفهان بین تیم‌های سپاهان و ذوب آهن که دیگر دیدار عقب افتاده طلایی پوشان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر است به میزبانی سپاهان، چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین و از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

پنجمین بازی رسمی سپاهان در لیگ برتر در سال ۱۴۰۳ در چارچوب هفته ۲۴ لیگ برتر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی و در مصاف با تیم ملوان برگزار خواهد شد و ششمین بازی رسمی سپاهان در سال ۱۴۰۳ در چارچوب مرحله دوم جام حذفی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه غدیر اهواز و مقابل تیم استقلال ملاثانی برگزار خواهد شد.‌

به گزارش ایمنا، تیم سپاهان اصفهان هم اکنون با ۳۷ امتیاز از ۱۹ بازی و تفاضل گل ۲۰ در رده چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 740052

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار