Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین  عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استانها ابلاغ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دستورالعمل آمده است: با توجه به تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر به حداقل رساندن جابجایی دانشجویان به دلیل شیوع بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامتی تمام دانشجویان دوره دکتری تخصصی، موارد لازم جهت برگزاری ارزیابی جامع نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام می شود.

بر اساس بندهای این شیوه نامه، بخش کتبی (طرح سوال) آزمون جامع در تمام رشته ها استانی بوده (به استثنای واحدهای ویژه مستقل) و به صورت حضوری و در قالب طرح تعاون (در مرکز استان یا سایر واحدهای استان مجری دوره دکتری تخصصی) با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

بخش شفاهی آزمون جامع با توجه به شرایط اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا به صورت حضوری در واحد دانشگاهی یا غیر حضوری از طریق سامانه های آموزشی مورد تایید دانشگاه برگزار شود. 

در این شیوه نامه آمده است: آزمون جامع تمامی رشته ها در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ از ۱۳ آذر تا ۳ دی با لحاظ کردن پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

همچنین شرکت آن دسته از دانشجویان که به دلیل تاخیر در برگزاری آزمون زبان موفق به اخذ گواهی قابل قبول نشده اند، در آزمون جامع نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بلامانع است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117768 برچسب‌ها آزمون دکتری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی دوره دکتری تخصصی آزمون جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان برادر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت هفت تیم ملایر، همدان، سنندج، کرمانشاه، اراک، بیجار و خرم آباد از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایربرگزار و در نهایت تیم‌های خرم‌آباد و کرمانشاه به دیدار رده‌بندی و تیم‌های ملایر و اراک به دیدار نهایی راه یافتند.

در این مسابقات تیم کرمانشاه به مقام سوم دست یافت، تیم ملایر دوم شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مقام قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • انتخاب رشته‌ آزمون دوره دكتری سال 1403 از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فردا، آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳